Hop til indhold

Kan ikke åbne handlingseditor


PerMax
 Share

Recommended Posts

Jeg har nu taget mig sammen til at opdatere min IHC Captain. Jeg havde en 0.9xx og måtte reinstallere. Nu kan jeg ikke komme ind i handlingseditoren når HUE modulet er slået til. Slår jeg HUE modulet fra er der ingen problemer, jeg har heller ikke problemer med at komme på min HUE fra hverken APP eller web. Når jeg klikker på blyanten, når den til "Henter handlingsmoduler: 3/7", der hænger den og så kommer der en timeout til sidst. Hvad søren gør jeg galt? Den er opgraderet til 1.11 (med fejl som jeg antager man skal ignorere).

image.thumb.png.faee8f227319472a685e379e2db4594d.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Nu syntes jeg at jeg har prøvet alt :-(
Jeg har købt en ny Hue bridge, jeg har slettet alle APPS til Hue (i My Hue) og oprettet dem igen, så nu er der kun Google, IFTTT, min iPad og min PC browser. Jeg har købt en switch og har nu Hue Bridge og min pc tilsluttet samme switch - som sidder direkte på wifi routeren. Jeg forstår ikke hvorfor IHC Captain skulle kunne forbinde til Hue Bridge (ny bridge og alle APPS slettet) men IHC captain kommer med timeout og ikke med en popup om at man skal forbinde igen.

Hvordan pokker får jeg IHC Captain til at forbinde igen til Hue bridge'en?

Link til kommentar
Del på andre sites

På 20/10/2018 at 09:50 , PerMax skrev:

Nu syntes jeg at jeg har prøvet alt :-(
Jeg har købt en ny Hue bridge, jeg har slettet alle APPS til Hue (i My Hue) og oprettet dem igen, så nu er der kun Google, IFTTT, min iPad og min PC browser. Jeg har købt en switch og har nu Hue Bridge og min pc tilsluttet samme switch - som sidder direkte på wifi routeren. Jeg forstår ikke hvorfor IHC Captain skulle kunne forbinde til Hue Bridge (ny bridge og alle APPS slettet) men IHC captain kommer med timeout og ikke med en popup om at man skal forbinde igen.

Hvordan pokker får jeg IHC Captain til at forbinde igen til Hue bridge'en?

Vi må prøve at løse det sammen - send en privat besked

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok