Hop til indhold
  • 0

Visual kan ikke forbinde til controller


Kasper Jacobsen
 Share

Spørgsmål

Hej eksperter

Har som mange andre, problemer med og forbinde til controller efter en firmware update.

Synes jeg har læst de fleste opslag og prøvet de fleste forslag til løsninger, men Visual kan fortsat ikke forbinde. Får følgende tekst under kommunikationsindstillinger:

image.png.1fc22fd0481e374d76c3f89ce5c81dda.png

Jeg opgraderede controller HW6.2 til firmware 2.8.4 fordi jeg var træt af IHC remote app ikke fungerede. Den virker nu og sceneview, administrator, service view mv. virker også. Har installeret Java 8 update 151.

Så vidt jeg kan forstå, er Java ikke relateret til visual? Men det er som om problemerne er opstået efter jave update.

Visual softwaren er ver. 2.8.6.

Kan hverken forbinde via netværk, port 80 og 443, eller via USB.

Hvad har jeg overset?

På forhånd tak for hjælpen.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Lars

Tak for input, har prøvet og koble Visility og captain fra, men problemet er desværre stadig det samme.

Har lagt mærke til når eg forsøger og tilslutte på port 443, kommer der lige kortvarigt et grønt symbol og skriver "tilsluttet" men bliver med det samme erstattet af "forsøger og forbinde til controller". Så det ser ud til den lige får fat i den kortvarigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 19/8/2018 at 15:47 , Kasper Jacobsen skrev:

Hej eksperter

Har som mange andre, problemer med og forbinde til controller efter en firmware update.

Synes jeg har læst de fleste opslag og prøvet de fleste forslag til løsninger, men Visual kan fortsat ikke forbinde. Får følgende tekst under kommunikationsindstillinger:

image.png.1fc22fd0481e374d76c3f89ce5c81dda.png

Jeg opgraderede controller HW6.2 til firmware 2.8.4 fordi jeg var træt af IHC remote app ikke fungerede. Den virker nu og sceneview, administrator, service view mv. virker også. Har installeret Java 8 update 151.

Så vidt jeg kan forstå, er Java ikke relateret til visual? Men det er som om problemerne er opstået efter jave update.

Visual softwaren er ver. 2.8.6.

Kan hverken forbinde via netværk, port 80 og 443, eller via USB.

Hvad har jeg overset?

På forhånd tak for hjælpen.

Har du husket at hente version 2.8 af Visual på LKs side? 2.7.xx virker ikke med firmware 2.8.4

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok