Hop til indhold
  • 0

Defekt Pir med skumrings relæ ?


PaianDK
 Share

Spørgsmål

Hej

Jeg har en forholdsvis ny pir med skumrings relæ.
Den er begyndt at aktivere tilstedeværelses indikeringen hele tiden.

Bemærkede det ved at terrasse lyset blev ved med at tænde i går aftes når jeg slukkede det.

udpluk af log fra Serviceview.
2018.06.27 14:07:32 Lokalt Udenfor / PIR med skumringsrelæ (Bag) / Tilstedeværelses indikering = On
2018.06.27 14:07:26 Lokalt Udenfor / PIR med skumringsrelæ (Bag) / Tilstedeværelses indikering = Off
2018.06.27 14:07:24 Lokalt Udenfor / PIR med skumringsrelæ (Bag) / Tilstedeværelses indikering = On
2018.06.27 14:07:16 Lokalt Udenfor / PIR med skumringsrelæ (Bag) / Tilstedeværelses indikering = Off
2018.06.27 14:07:12 Lokalt Udenfor / PIR med skumringsrelæ (Bag) / Tilstedeværelses indikering = On
2018.06.27 14:06:14 Lokalt Udenfor / PIR med skumringsrelæ (Bag) / Tilstedeværelses indikering = Off
2018.06.27 14:06:10 Lokalt Udenfor / PIR med skumringsrelæ (Bag) / Tilstedeværelses indikering = On
2018.06.27 14:06:05 Lokalt Udenfor / PIR med skumringsrelæ (Bag) / Tilstedeværelses indikering = Off

Er Pir'en defekt eller er der andre ting jeg kan kigge efter?

hilsen Lars

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg har selv sådan en siddende ud foran på huset. Jeg er ikke specielt begejstret for den. Den er ekstrem følsom, og skumringsdelen skal skrues næsten helt i bund for at få et bare nogenlunde niveau for, hvornår det skal aktivere. 
Når du har monteret den udendørs, har du så huske den korrekte afdækning til udendørsbrug? (det er vistnok en Opus et eller anden afdækning man skal bruge.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På ‎28‎-‎06‎-‎2018 at 13:47 , Kandersen skrev:

Jeg har selv sådan en siddende ud foran på huset. Jeg er ikke specielt begejstret for den. Den er ekstrem følsom, og skumringsdelen skal skrues næsten helt i bund for at få et bare nogenlunde niveau for, hvornår det skal aktivere. 
Når du har monteret den udendørs, har du så huske den korrekte afdækning til udendørsbrug? (det er vistnok en Opus et eller anden afdækning man skal bruge.

ja den er placeret i afdækning.  :-)
Nu må vi se om den får hoste igen.

hilsen Lars

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 28/6/2018 at 13:47 , Kandersen skrev:

Jeg har selv sådan en siddende ud foran på huset. Jeg er ikke specielt begejstret for den. Den er ekstrem følsom, og skumringsdelen skal skrues næsten helt i bund for at få et bare nogenlunde niveau for, hvornår det skal aktivere. 
Når du har monteret den udendørs, har du så huske den korrekte afdækning til udendørsbrug? (det er vistnok en Opus et eller anden afdækning man skal bruge.

jeg kan så nævne at den "nye"  lux og temperatur måler er endnu være når den er pakket ind i afdækning.
Jeg har sat ihc programmet ned til først at redigere ved 200!! lux og da er det stadig "lyst"
Jeg måtte endda flytte den ud under tagrenden ellers var der for mørkt hele tiden.

Lars

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok