Hop til indhold

IHC Captain version 1.10 er ude


Mikkel Skovgaard
 Share

Recommended Posts

Her er hvad der er nyt :)

  • Først del af IHC Administrator er nu klar: DNS, Tid+dato, Netværks opsætning, visning af log fra controller, status visning/overvågning, genstart af controller og batteri/wireless status
  • Forbedret intern håndtering af status og overvågning af controller
  • Brugerfladen er lidt mere poleret og dufter nu af frisk læder :)
  • Sonos modul: Mulighed for vælge en eller flere enheder til handlingen, så der kan afspilles i køkken og bad samtidig :)
  • Sonos modul: Skjuler nu "grupperede" enheder til f.eks. surround sound eller forsøger... jeg mangler en Play:1 eller Play:3 til test af gruppering ;)
  • ihccapmon oprettet i /usr/bin så man har en nem genvej til status overvågning
  • Mulighed for genstart af IHC Captain via Kontrolpanel->Status, kontrolpanel viser nu hardware, hukommelse status og operativ system (maybe one day...)
  • Genvejstaster tilføjet: shift+m = Skift mode mellem handlingeditor og alm., shift + s = start/stop af IHC captain, shift + i = indstillinger menu
  • Løst en fejl ved tomme lokationer - disse skjules nu, de gav ingen mening at vise og gave problemer andre steder i systemet
  • Der bruges ikke længere eksterne includes - til dem der kører deres IHC Captain brugerflade på lukkede/private netværk
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev:

Forbedret intern håndtering af status og overvågning af controller

Betyder denne, at du nu har styr på, hvis Controlleren har været genstartet? :D

Jeg opdagede det forleden, i forbindelse med min fejlsøgning på et ø80 lampeudtag. Der endte jeg ud med at slukke controlleren (tage spændningen). Efter jeg havde gjort det, så havde IHC Captain ikke længere forbindelse, og fik heller ikke forbindelse igen. Da jeg gik ind i IHC captain i går, der stod den til "stoppet".
Glemte at melde tilbage til dig.. 
 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Kandersen skrev:

Betyder denne, at du nu har styr på, hvis Controlleren har været genstartet? :D

Jeg opdagede det forleden, i forbindelse med min fejlsøgning på et ø80 lampeudtag. Der endte jeg ud med at slukke controlleren (tage spændningen). Efter jeg havde gjort det, så havde IHC Captain ikke længere forbindelse, og fik heller ikke forbindelse igen. Da jeg gik ind i IHC captain i går, der stod den til "stoppet".
Glemte at melde tilbage til dig.. 
 

Ja det burde den kunne håndtere og overleve nu

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok