Hop til indhold
  • 0

download problemer


Christian Bille
 Share

Spørgsmål

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
10 minutter siden, Lars Jacobsen skrev:

Nu kalder vi det upload til controlleren og download til PC :P

Måske dit projekt er lavet med en nyere Visual version der har nogle nye funktioner der ikke er understøttet af firmwareversionen i controlleren.

Hvilken Firmware version skal der være i min Version 2 6.1?

Og hvilken software version passer?

køre med denne version:

image.png.739dc1a2e75eadf9e1a0544eeba9144e.png

Redigeret af Christian Bille
manglede et billede
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hmm ved ikke hvorfor dette indlæg ikke blev sendt igår men her er det - bare for en god ordens skyld:

Visual 2.7.349 burde passe til firmware 2.7.220.

Så umiddelbart ingen gode forslag, andet end den nok hænger sammen med din anden tråd om at controlleren er i fejltilstand og derfor ikke acceptere at modtage nyt projekt.

Prøv evt med en firmware reset (findes her på sitet i downloadsektionen) eller genindlæg en ny/anden firmware og se om det kan få den på rette spor igen.

image.png

image.png

image.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
9 timer siden, Lars Jacobsen skrev:

Så umiddelbart ingen gode forslag, andet end den nok hænger sammen med din anden tråd om at controlleren er i fejltilstand og derfor ikke acceptere at modtage nyt projekt.

Fejltilstand opstår sommetider når en HW 6.1 eller 6.2 controller crasher med firmware 2.7.220. Controlleren plejre at komme ud af fejltilstand når den bliver genstartet, enten via adminview eller ved at man tager strømmen til den.

I fejltilstand kan man ikke uploade/download programmet, men såvidt jeg husker er det en anden fejl tekst man får, men det er efterhånden et par år siden jeg sidst oplevede det problem, så jeg er ikke 100% sikker.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok