Hop til indhold

IHC Captain til Homebridge


 Share

Recommended Posts

Er der allerede en mulighed eller er der tanker om at forbinde IHC Captain med et system der giver mulighed for ”lokations-baserede triggers”? Eks. hvis jeg nærmer mig hjem, så tænd for TV, Sonos etc.

Om det lige er homebridge eller en anden bridge der bliver brugt er for mig ikke det afgørende, men homebridge vil være rart da det giver en forbindelse til de andre enheder der understøtter homebridge eller homekit.

Jeg har nu kørt med IHC Captain i en uge og synes det er spænde at have mulighed for en sammenkobling mellem IHC og andre enheder der styrer hjemmet. Stor ros til Mikkel for hans arbejde med at lave IHC Captain.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Brian Hartung skrev:

Jojo, dyre er de jo ikke.. Men jeg ville da hellere implementerer begge software i én RB og så doner den sparede RB pris til Mikkel for hans gode arbejde.:)

Kan godt se din pointe, men både Mikkel Og Claus bruger det at når der af og til kommer major opgrades, så er anbefalingen at man installerer nyt image. Når man har mange forskellige systemer på samme boks, så er det forfra med alle systemerne. 

Samtidig bruger begge standard porte for web, 80 og 443, så hvis de skal coexiste, så skal man ind og fifle med hvilken port de skal køre på.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Martin Abildgaard skrev:

Kan godt se din pointe, men både Mikkel Og Claus bruger det at når der af og til kommer major opgrades, så er anbefalingen at man installerer nyt image. Når man har mange forskellige systemer på samme boks, så er det forfra med alle systemerne. 

Samtidig bruger begge standard porte for web, 80 og 443, så hvis de skal coexiste, så skal man ind og fifle med hvilken port de skal køre på.

 

Det er nu ret nemt at rette på mit - det kan man gøre via UI'et :) Men ja det er noget træls noget at rode med - jeg er dog ved at se på at lave mit i docker når der kommer nok torsdage i en uge

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok