Hop til indhold
  • 0

IHC efterspørgsel fra Hr & Fru Danmark :)


Frederik Gab
 Share

Spørgsmål

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Mit ønske var en stabil fjernbetjening af Varme og simpel alarm til sommerhus. Eneste mulighed var via SMS.

Efter at have prøvet et andet system forsøgte jeg med IHC. Første system var ustabil og frøs så jeg måtte i sommerhus for at resette systemet.

Jeg kan tænde og slukke Varme og vigtige funktioner via SMS. I tilgift har jeg en simpel alarm med SMS beskeder.

IHC kører stabilt og fleksibelt. Men det er alt for svært at kode. Desuden halter systemet bagud med hensyn til udvikling.

skulle jeg have IHC på hjemme addressen ville jeg nok vælge wireless med enkelte trådede dele.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej @Kandersen, tak for dine tidligere reflektioner d.3 April angående IHC's fremtid og muligheder, super brugbart :) Denne gang er jeg mere interesseret i at forstå Hr & Fru Danmark som ikke kender til IHC på forhånd. Hvad er salgsargumenterne? Hvilke slags IHC løsninger køber de og hvorfor? Best, Frederik

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hvis ikke de har IHC nu og hvorfor de skal have det er nok svært at finde svar på herinde. Det er fordi de fleste herinde enten er "nørder" der kan/vil det hele selv, eller nye "stakler" der har overtaget et hus med IHC  og bare skal igang.

Der er ikke ret mange "installatører" og IHC forhandlere/sælger/montører her på sitet. Det er jo ugleset af LK. Så alt det popsmarte salgsgas er vi forskånet for ;)

Vi har så hver især vores foretrukne funktioner som vi anser for et must have i et "smarthouse/home", men de kan nok også laves med andre systemer end IHC. Ja de skal nærmet laves med andre systemer. Se bare tråden omkring Nilan interface.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
7 timer siden, Frederik Gab skrev:

Hej @Kandersen, tak for dine tidligere reflektioner d.3 April angående IHC's fremtid og muligheder, super brugbart :) Denne gang er jeg mere interesseret i at forstå Hr & Fru Danmark som ikke kender til IHC på forhånd. Hvad er salgsargumenterne? Hvilke slags IHC løsninger køber de og hvorfor? Best, Frederik

 

Det bedste salgs argument er vel - Fordi det er et afprøvet system igennem årtier, som man mener virker mere stabilt end alle andre. Og derfor får forbrugerne ikke mulighed for at vælge andet. 

Det rigtige "salgs argument" er til gengæld - At det er en gennemprøvet teknik som udviklingsmæssig har stået stille i årtier. 

Det er indlysende, da der er en vis sammenhæng mellem stabilitet og manglende udvikling. Nærmest alt andet her i livet, specielt inde for elektronik og el, som følger udviklingen, oplever perioder med ustabilitet, (nogle mere end andre). Og på sin vis kan jeg godt forstå, at man ikke ønsker at sælge ustabile løsninger. Dilemmaet er bare, at når man satser på noget nær 100% stabilitet, så kan man ikke udvikle sig.

Det er efter min mening det valg man vælger, når man vælger IHC. Jeg er efterhånden så overbevist om, at det er LK´s agenda med IHC, at det skal være sådan.
Og det er den salgs tale man bør bruge over for forbrugerne, når man sælger systemet. Jeg tvivler dog på, at det er det man fortæller. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok