Hop til indhold
  • 0

IHC Remote App (Android)


andersnygaard
 Share

Spørgsmål

Nogen der måske kan hjælpe med mit problem om manglende forbindelse via min IHCRemote android APP.

Jeg ønsker bare forbindelse via LAN, men den skriver hele tiden "Authentication Failed, Please verify settings" ved opstart og forsøg på forbindelse !?!?

Når jeg taster de samme oplysninger i App'en på min iPad virker det fint 1f914.png

Link til kommentar
Del på andre sites

13 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
2 timer siden, andersnygaard skrev:

Nogen der måske kan hjælpe med mit problem om manglende forbindelse via min IHCRemote android APP.

Jeg ønsker bare forbindelse via LAN, men den skriver hele tiden "Authentication Failed, Please verify settings" ved opstart og forsøg på forbindelse !?!?

Når jeg taster de samme oplysninger i App'en på min iPad virker det fint 1f914.png

Nu er jeg ikke Android mand, men der var på et tidspunkt problemer med app'en på bestemte versioner af Android. Er det nyeste version af Android? Er det nyeste version af Ihc-Remote?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
33 minutter siden, andersnygaard skrev:

Ja, det er det nemlig.

Fik at vide af LK, at der snart kom en opdatering på Android App'en og så blev det løst.

Men selvom jeg har opdateret App'en og min Android er nyeste version 8.0.0, så kan jeg stadig ikke få det til at virke.

Så må du lige ringe ind til højborgen igen og høre nyeste status, nu vi ved at de allerede har opdateret IHC-tablet og IHC-remote til Ios.

Eller du kunne gå direkte til hovedet (nok mere effektivt): https://www.appropos.dk/

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 2/4/2018 at 15:25 , andersnygaard skrev:

Nogen der måske kan hjælpe med mit problem om manglende forbindelse via min IHCRemote android APP.

Jeg ønsker bare forbindelse via LAN, men den skriver hele tiden "Authentication Failed, Please verify settings" ved opstart og forsøg på forbindelse !?!?

Når jeg taster de samme oplysninger i App'en på min iPad virker det fint 1f914.png

Jeg har haft samme problem det sidste års tid. Jeg tænker at det muligvis var efter en opdatering af android, men bruger ikke IHCRemote så ofte, så er ikke helt sikker. Har talt med LK idag, som sagde at en ny opdatering var på vej og med rette :-) Men kan se at andersnygaard skrev det samme i April, så det skal man nok ikke stile efter...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 5/4/2018 at 19:25 , Kasper Madsen skrev:

Hej Anders.

Jeg kæmper lidt med samme problem, dog er der ingen problemer når jeg tilgår "udefra", kun når jeg tilgår via lokalt netværk. 

Har du oplevet det samme?

Jeg ved ikke om det kan hjælpe nogen. 
Men jeg opgav i sin tid lokal forbindelse fra IHCremote app. (Apple IOS). Jeg har i stedet sat den til at bruge "Always use WAN". Det virker så både udefra og lokalt.
Jeg har desværre ikke appén på min android enhed, så der kan jeg ikke hjælpe ret meget. Men jeg tænker det muligvis er det samme.  

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
10 timer siden, Ulrik Engemann Rasmussen skrev:

Jeg har haft samme problem det sidste års tid. Jeg tænker at det muligvis var efter en opdatering af android, men bruger ikke IHCRemote så ofte, så er ikke helt sikker. Har talt med LK idag, som sagde at en ny opdatering var på vej og med rette :-) Men kan se at andersnygaard skrev det samme i April, så det skal man nok ikke stile efter...

Tak for deling af din oplevelse Ulrik, lyder som om det er samme fejl vi taler om.

Jeg har også talt med LK i sidste uge og fik samme svar, dog med en næsten garanti om at det bliver på denne side af jul ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
7 timer siden, Kandersen skrev:

Jeg ved ikke om det kan hjælpe nogen. 
Men jeg opgav i sin tid lokal forbindelse fra IHCremote app. (Apple IOS). Jeg har i stedet sat den til at bruge "Always use WAN". Det virker så både udefra og lokalt.
Jeg har desværre ikke appén på min android enhed, så der kan jeg ikke hjælpe ret meget. Men jeg tænker det muligvis er det samme.  

Mange tak for dit svar/hjælp - jeg havde pt. kun brug for at få forbindelse via LAN/WiFi og derfor kun sat den på til dette, det burde også være den nemmeste måde da man undgår portforwarding. Men det er selvfølgelig også ok hvis det kunne virke via WAN i stedet. Jeg får se om jeg når at prøve det inden opdateringen kommer ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Har igen talt med LK vedr. IHCremote, som fortalte at jeg skulle holde øje med opdating den næste uges tid :-) Jeg krydser fingre...

Forinden dette fandt min gamle Samsung telefon frem fra skuffen med Andriod 4, hvilken jeg godt kunne forbinde med. Så jeg tænker at manglende opdatering af IHCremote er skyld i at den ikke virker på nyere Android telefoner.

Jeg kan dog ikke forbinde via WAN, selvom jeg har prøvet at port-forwarde routeren. Er der en ekspert som kunne have lyst til at hjælpe 5min over telefon med dette, når den nye version af IHCremote er kommet?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På ‎23‎-‎11‎-‎2018 at 21:15 , Ulrik Engemann Rasmussen skrev:

Har igen talt med LK vedr. IHCremote, som fortalte at jeg skulle holde øje med opdating den næste uges tid :-) Jeg krydser fingre...

Forinden dette fandt min gamle Samsung telefon frem fra skuffen med Andriod 4, hvilken jeg godt kunne forbinde med. Så jeg tænker at manglende opdatering af IHCremote er skyld i at den ikke virker på nyere Android telefoner.

Jeg kan dog ikke forbinde via WAN, selvom jeg har prøvet at port-forwarde routeren. Er der en ekspert som kunne have lyst til at hjælpe 5min over telefon med dette, når den nye version af IHCremote er kommet?

Jeg har opdateret min IHCremote App på min HTC smartphone med Android 8.0.0, og har nu forsøgt at forbinde lokalt, men stadig uden held.

IHCremote App'en ser ud til at være opdateret d. 29/11-2018.

Er der nogen som har haft held med at forbinde via Android med den sidste nye App opdatering?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 timer siden, andersnygaard skrev:

Jeg har opdateret min IHCremote App på min HTC smartphone med Android 8.0.0, og har nu forsøgt at forbinde lokalt, men stadig uden held.

IHCremote App'en ser ud til at være opdateret d. 29/11-2018.

Er der nogen som har haft held med at forbinde via Android med den sidste nye App opdatering?

Hvis din controller køre med firmware 2.7.220 eller tidligere vil div. apps næppe virke på Android 8.x og nyer eller IOS 10.x eller nyer. Det skyldes at firmware 2.7.220 og tidligere bruger krypterings protokoller som ikke er understøttet af de nyer Android og IOS versioner.

Opgrader til IHC firmware 2.8.4 eller nyer for at få det til at virke. Selvom LK påstår det modsatte, kan det godt lade sig gøre at opgrader en HW 6.1 contoller til firmware 2.8.4 via firmware loader 1.3 eller ældre. Den findes på download siden her.

Bemærk LK fraråder at man opgrader HW 6.1 til firmware, men tildato er vi mange som har gjort det og fået en mere stabil controller. De eneste problemer jeg har hørt om er en enkelt hvor opgraderingen fejler, men efter nedgradering til 2.7.199 køre hans controller igen fint.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok