Hop til indhold

Hvor er min IHC controller?


jacoba10
 Share

Recommended Posts

Hejsa,

 

Jeg er flyttet ind i en nyrenoveret lejlighed med trådløs IHC. Jeg vil gerne bruge app'en og skal derfor connectes op i mod mit IHC. 

Jeg har ingen dokumenter på min opsætning, og når jeg kigger i el tavlen kan jeg kun se antennen, men jeg kan ikke se nogen controller. Har I mulighed for at guide mig?

 

 

Mvh

Jacob

IMG_2726.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, jacoba10 skrev:

Hejsa,

 

Jeg er flyttet ind i en nyrenoveret lejlighed med trådløs IHC. Jeg vil gerne bruge app'en og skal derfor connectes op i mod mit IHC. 

Jeg har ingen dokumenter på min opsætning, og når jeg kigger i el tavlen kan jeg kun se antennen, men jeg kan ikke se nogen controller. Har I mulighed for at guide mig?

 

 

Mvh

Jacob

IMG_2726.jpg

Hvis det der er på billedet, er alt hvad du har. Så har du ingen controller. 

Den grå dims der ligger der inde, er et trådløst relæ og du vil derfor ikke have mulighed for at benytte app'n.

Som jeg se det, så har du en standalone trådløs opsætning og det betyder, at hver enkelt ting er forbundet med hinanden fx. Tryk til lampeudtag og ikke til en controller som via program styrer det. Håber det giver mening 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Szafranski skrev:

Hvis det der er på billedet, er alt hvad du har. Så har du ingen controller. 

Den grå dims der ligger der inde, er et trådløst relæ og du vil derfor ikke have mulighed for at benytte app'n.

Som jeg se det, så har du en standalone trådløs opsætning og det betyder, at hver enkelt ting er forbundet med hinanden fx. Tryk til lampeudtag og ikke til en controller som via program styre det. Håber det giver mening 

Ok - det giver mening. 
Vil det være muligt at installere en controller? Og vil det være en stor omgang for en autoriseret elektriker? 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, jacoba10 skrev:

Ok - det giver mening. 
Vil det være muligt at installere en controller? Og vil det være en stor omgang for en autoriseret elektriker? 

Hvis det kun er for, at kunne tilgå fra en app. Ja, så ville jeg end ikke overveje det. Installation af controlleren vil jeg ikke tror er så dyr (Er ikke elektriker)Men den koster ca. 5000,- i indkøb. 

Synes du skal læse lidt om hvad den kan, på både LKs hjemmeside og her på ihc-user

Link til kommentar
Del på andre sites

På ‎18‎-‎03‎-‎2018 at 21:41 , Terne skrev:

Du ville kunne købe en brugt ver 2 controller og strømforsyning brugt for ca 2500. Derefter har du alle muligheder for at styre din trådløse installation meget mere effektivt og avanceret ligesom du kan anvende app til styring  - herunder fjerntilgang

Og hvis du kun skal køre Wireless behøver controller og strømforsyning ikke sidde i din viste gruppetavle. Den kan bare sidde i et sted i en kasse hvor der er 230V og hvor det vil være ok dækning på antennen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok