Hop til indhold

Hvordan tilgår IHC bridge, IHC Captian og Home Assistant osv IHC Controller


kfr
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Der findes flere systemer som nævnt, og gætter lidt, uden at ha forstand, at de nok tilgå/kommunikere på samme måde med IHC Controlleren.

Pt har jeg problemer med at få, i mit tilfælde Home Assistant, til at snakke med min IHC Controller.

Derfor min tråd.

Hvordan gør de andre systemer, er der noget viden som jeg mangler som er ens.

Skal f.eks IHC API aktiveres, Resource ID tror jeg de alle benytter sig af ca på samme måde.

Er der generelt et problem med, at andre systemer vil tilgå og hente IHC projektet filen, hvilket jeg pt får en fejl på.

Er der noget der skal gøres på IHC, for at Tredjepart systemer kan tilgå IHC

Skyd med info, det kan trigge mig og være en stor hjælp - på forhånd tak

Jeg skal "bare" aktivere et tryk, fra et trediepart program, i store træk hvordan sker det? Hvad gør de andre systemer

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
On 29/1/2018 at 5:57 PM, kfr said:

Hejsa

Der findes flere systemer som nævnt, og gætter lidt, uden at ha forstand, at de nok tilgå/kommunikere på samme måde med IHC Controlleren.

Pt har jeg problemer med at få, i mit tilfælde Home Assistant, til at snakke med min IHC Controller.

Derfor min tråd.

Hvordan gør de andre systemer, er der noget viden som jeg mangler som er ens.

Skal f.eks IHC API aktiveres, Resource ID tror jeg de alle benytter sig af ca på samme måde.

Er der generelt et problem med, at andre systemer vil tilgå og hente IHC projektet filen, hvilket jeg pt får en fejl på.

Er der noget der skal gøres på IHC, for at Tredjepart systemer kan tilgå IHC

Skyd med info, det kan trigge mig og være en stor hjælp - på forhånd tak

Jeg skal "bare" aktivere et tryk, fra et trediepart program, i store træk hvordan sker det? Hvad gør de andre systemer

 

 

 

Jeg har "sniffet" mig til al kommunikation imellem LK's programmer samt IHC Remote imod controlleren, og på den måde genopbygget de foresprøgelser som de laver.

Og så en hel del timers trial and error..

Men du skal nok ikke satse på at få det til at virke direkte fra et tredje parts program, med mindre det understøtter http post med SOAP, samt forangående login i samme request.

IHC-Bridge har et simpelt api, som du kan bruge til at gøre det du vil. Men du skal jo så have en raspberry pi imellem...

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok