Hop til indhold
  • 0

Wireless dimmer vil ikke...


Coralreef
 Share

Spørgsmål

Hejsa

Er i gang med at programmere min ny installation op, som er med Visual 3 controller og en del Ø80 dimmer udtag. Der er fint signal og det hele men det lever TOTAL deres eget liv !

Nogle gange kan man aktivere dem - andre gange ikke - andre gange hvor de reagere 5 sekunder senere !

De er alle programmeret op med 1.2.05 blokken og uden PIR, nat, skumring mm pt. Ren touch tryk !

 

Nogen gode bud ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Recommended Posts

  • 0
På 21.11.2019 at 14:16 , Kandersen skrev:

Pkt. 2 og 3 kan jeg nikke genkendende til. Er sket flere gange netop med wireless ø80 dæmper.  Man lærer at ikke trykke flere gange meget hurtigt efter hinanden på trykket :wacko:
Alle mine wireless dæmpere sidder ca. 0.5cm - 1m fra antennen. Så jeg har ingen problemer med signal. 

Ok tak for info - det er nu da også lidt vildt vis det er sådan ? Altså at man kan få det til at fryse hvis man lige trykker for mange gange - tror mig de fleste gæster her kender ikke systemet og får jo så nemt lige trykket lidt for at tænde/slukke/dæmpe.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hvem her i denne tråd har stadig problemer med trådløse dimmere som "låser", hvorefter der må foretages alle mulige krumspring før de pludselig kommer til live igen ?

Jeg tænker at vi sammen må anlægge en anden strategi for at nå ind til Schneider - Kontakt til medier (TV2, DR), Civilt søgsmål, med erstatningskrav. Hvis vi er mange der står sammen er vi stærke. Hvem er med ?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok