Hop til indhold
  • 0

Controller v.3 Reset_user_


Marker
 Share

Spørgsmål

Hej Alle

Sidder med endnu en "dum", og unødvendig udfordring, samt minus værktøjer samt dokumentation fra LK.

Controlleren Ver. 3

Firmware 3.3.7

Anvender Visual 3.4.44

Kan ikke længere forbinde til controller uden USB, da der ikke længere er en bruger på controlleren, og i adm. kan der ikke længere oprettes en ny (har forsøgt reset vi knap, reload firmware osv.).

Andre brugere har tidligere beskrevet lign. problem, og løsning var load af filen "reset_users_assess_control", som blev vedhæftet af "TorbenSørensen". Denne version kan dog ikke benyttes til version 3 af controllen, så er der nogen der har adgang til en lign. fil blot til den nye controller?

På forhånd tak!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg har ingen version 3 controller, men såvidt jeg har forstået ligger alt konfiguration på memory kortet, og man kan læse dette med en alm. windos pc. Der skulle ligge nogle skjulte folder på kortet.

Hvis jeg kender LK ret, så ligger user info etc. sikkert i en fil i klar tekst i en af de skjulte folder.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Lyder til at du har fået en af de controller med et forkert SD kort. Kortet skal kunne læse med en windos PC, da man bl.a. skal kunne opdater firmware, IHC program etc. ved at flyttet kortet mellem en PC og controlleren. Nærmer forklaring findes i LK IHC villedningen.

Prøv at få løst SD kort problemet. Der er en god chance for at det også løser dit login problem.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På ‎13‎-‎02‎-‎2018 at 16:06 , SLBE skrev:

Jeg følger lige denne tråd... Jeg har nøjagtigt samme problem.

Jeg har fået en "reset user" firmwarefil fra LK, men det løste ikke problemet. (vedhæftet)

Jeg vil prøve at se på SD kortet når jeg kommer hjem. 

CTR.RESET.USERACCESS.CONTROL.fwf

Fandt du en løsning? - sidder desværre med samme problem på HW 7 og reset user gør ingen forskel

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

I dag har jeg talt med Anders B. fra IHC support, som meget venligt oplyste, at brugeropsætning ikke er på SD kortet. Desuden mailede han en firmware til komplet reset til fabriksindstillingen til hw 7. Denne firmware fungerede til nulstilling af brugere, og jeg har vedlagt den i dette indlæg. Så nu har jeg løst mit problem.

CTR.RESTORE.FACTORY.DEFAULT.fwf

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
18 timer siden, EjvindHald skrev:

I dag har jeg talt med Anders B. fra IHC support, som meget venligt oplyste, at brugeropsætning ikke er på SD kortet.

Det ville også være komplet idiotisk at lægge det på SD kortet, efter min mening. Et SD kort er rimelig sårbar. Så at lægge oplysninger om bruger der, som er afgørende for at man kan logge ind, det ville efter min mening skrige til himlen for problemer før eller siden.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 timer siden, Kandersen skrev:

Det ville også være komplet idiotisk at lægge det på SD kortet, efter min mening. Et SD kort er rimelig sårbar. Så at lægge oplysninger om bruger der, som er afgørende for at man kan logge ind, det ville efter min mening skrige til himlen for problemer før eller siden.

Njaa. Meget af det IT udstyr jeg arbejder med til dagligt, har muligheden for at man kan lægge en user fil, ny firmware, program update eller tilsvarende i et specifikt område på et SD kort eller tilsvarende. Disse filer bliver læst når udstyret booter og kan så overskrive de tilsvarende data i udstyrets normale storage. Når de er læst bliver de automatisk slettet, så de ikke næste gang overskriver igen. Det er en ret brugt metode til at resette HW.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok