Hop til indhold
  • 0

USB forbindelse


Christian Bille
 Share

Spørgsmål

Hej Forum

Jeg har fået fat i en IHC controller Ver.2(hw6.1), og har lidt problemer med at fonbinde til den.

Har forsøgt at koble mig på med et usb kabel, og logge ind via browseren.

Der skriver den "usb forbindelse mislykkedes", og hvis jeg prøver via firmwareuploader, står den bare og prøver at forbinde uden held.

Men starter jeg selve IHC softwaret, er den forbundet nede i højre hjørne.

Jeg ønske at opsætte den så jeg kan forbinde til den via IP.

Hvad gør jeg galt?

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Lige mine 2 cent - Husk at 6.1 ikke virker med seneste Java (https://www.schneider-electric.dk/da/faqs/FA320275/)

I praksis betyder det at den ikke kan bruges med SceneView etc. Jeg har selv 6.1, og bruger den kun i forbindelse med LK Visual. Har en gammel laptop, hvor Java er den gamle version, som jeg kun bruger hvis jeg skal forbinde mig til controlleren via f.eks. admin etc.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
7 minutter siden, juulhareskov skrev:

Lige mine 2 cent - Husk at 6.1 ikke virker med seneste Java (https://www.schneider-electric.dk/da/faqs/FA320275/)

I praksis betyder det at den ikke kan bruges med SceneView etc. Jeg har selv 6.1, og bruger den kun i forbindelse med LK Visual. Har en gammel laptop, hvor Java er den gamle version, som jeg kun bruger hvis jeg skal forbinde mig til controlleren via f.eks. admin etc.

HW 6.1 virker fint med seneste Java. Du skal bare følge workarounden som er beskrevet i tråden Java problemer igen igen igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok