Hop til indhold
  • 0

IHC Remote App via Internettet/WAN


Anders Nygaard
 Share

Spørgsmål

11 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 1

Inden du tester din app, kan du test om du kan nå IHC controlleren fra internettet. Bare skrive <wan IP>:<port> i URL'en på en browser, så skulle du gerne få et svar fra controlleren. Hvis det er port 443 du bruger vil den side du når sandsynligvis ikke være særligt forståeligt, men det betyder ikke noget. Får du derimod en fejl som connection timedout eller tilsvarende, så har du et problem med adgangen til controlleren fra internettet.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1

Name: Giv den et navn
LAN Host: Lokal IP nummer
WAN Host: Dit eksterne IP nummer:port
User name: brugernavn du har i din controller
Password: password til ovenstående brugernavn

Always use WAN: den har jeg sat til ON
Controller without viewer: OFF, fordi jeg har en med viewer.

Husk at aktivere det i din controller også, under administrator.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1

Alt er vinget af hos mig. Mener dog ikke det er sceneview som er afgørende, for det virkede også på min gamle HW 6.1 controller uden viewer. Men hvis du har alt vinget af, så er det ikke problemet. 
Port 443 står controlleren vist til som standard. Så hvis du ikke har ændret det, så er det den du skal lave portforward på..
Er det i øvrigt ikke også dig der skriver i Ubiquiti gruppen netop omkring hvordan man portforwarder på en Edge router? Måske det er det der driller.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
8 minutter siden, Kandersen skrev:

Name: Giv den et navn
LAN Host: Lokal IP nummer
WAN Host: Dit eksterne IP nummer:port
User name: brugernavn du har i din controller
Password: password til ovenstående brugernavn

Always use WAN: den har jeg sat til ON
Controller without viewer: OFF, fordi jeg har en med viewer.

Husk at aktivere det i din controller også, under administrator.

Syntes jeg har gjort alt dette.

I LK's manual er det bare "IHC SceneView" som skal være vinget af, er det også det hos dig?

Og skal der være en port efter WAN adressen?  Hvis man bruger default 443?  Det kan jeg nemlig ikke læse helt præcist i manualen.

454545.JPG

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
47 minutter siden, Kandersen skrev:

Alt er vinget af hos mig. Mener dog ikke det er sceneview som er afgørende, for det virkede også på min gamle HW 6.1 controller uden viewer. Men hvis du har alt vinget af, så er det ikke problemet. 
Port 443 står controlleren vist til som standard. Så hvis du ikke har ændret det, så er det den du skal lave portforward på..
Er det i øvrigt ikke også dig der skriver i Ubiquiti gruppen netop omkring hvordan man portforwarder på en Edge router? Måske det er det der driller.
 

OK, jep, det kan sagtens have noget med min portforwarding at gøre, det kontrollere jeg. Takker :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
6 minutter siden, Lars1 skrev:

Inden du tester din app, kan du test om du kan nå IHC controlleren fra internettet. Bare skrive <wan IP>:<port> i URL'en på en browser, så skulle du gerne få et svar fra controlleren. Hvis det er port 443 du bruger vil den side du når sandsynligvis ikke være særligt forståeligt, men det betyder ikke noget. Får du derimod en fejl som connection timedout eller tilsvarende, så har du et problem med adgangen til controlleren fra internettet.

Jeps, det vil jeg lige kontrollere, takker :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
3 timer siden, Emply skrev:

Noget som ved om jeg skal have en ny firmware for at få min IHC Remote til at virke igen efter IOS update.

Jeg kører IHC hardware version 6.2 firmware 2.7.220 kan tilslutte med LK visual 2.7.243 med ikke den nyere version

HJÆLP....

Ja. Som det fremgår flere stedder her på boardet og på LK's support site, skal du på seneste firmware for at kunne bruger iOS mod en HW 6.2 controller.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 timer siden, Chris Power Bertelsen skrev:

Hej,

Er der nogen mulighed for at få det til at virke uden en portforward? Jeg har en fiber boks fra energi Fyn uden mulighed for noget som helst.

Nej, ikke "udefra". Og det skal du være glad for, for ellers vil jeg påstå at din router er piv åben for alt, inkl hvad du ikke vil have ind på nettet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
3 minutter siden, Kandersen skrev:

Nej, ikke "udefra". Og det skal du være glad for, for ellers vil jeg påstå at din router er piv åben for alt, inkl hvad du ikke vil have ind på nettet. 

Jeg er ik så skarp i sådan noget netværk, så viste ik om der var en måde at klare sådan noget på, men tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok