Hop til indhold
  • 0

2x10 meter antenne kabel til antennen.


Freak
 Share

Spørgsmål

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg mener der er en grænse for hvor langt væk du kan sætte din antenne, men jeg kan ikke huske hvad den er.

Jvf. LK's website, så benytter de SMA hun og han connector. Dem kan du sikkert finde i en webshop et eller andet sted. Jeg er ret sikker på der findes samle led til dem også. Det er jo ikke andet end en mini udgave af f-connector.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det er en fordeler du linker til. Og ja, den gør principielt det samme. Men du skal lukke den udgang du ikke bruger. Er ikke lige klar over hvilken modstand du skal bruge der. 
Alternativ skal du sætte et kabel i den anden udgang også. 

Jeg har ikke set nogen steder, at LK foreskriver hvor langt antennekablet må være. Der er garanteret en max længde.
Men det er deres egen fordeler. Og da de har 10m kabler, så skulle man måske formode, at man ihvertfald kan komme ud i 20m længde (og så en ekstra 10m parallelt på fordeleren). 
Jeg tror dog at det samlet set vil give en svækkelse i signalstyrken. Men du vil/burde få bedre dækning. (Dækning og styrke er ikke det samme). 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ja det er ikke altid lige godt at forlænge eller fordele antennesignalet til controlleren.

Men jeg vil vurdere at det vil fungere at forlænge kablet med de rigtige connectorer.

https://www.av-connection.dk/ har nok det du skal bruge.

her kan du nok finde de typer stik du skal lede efter

Husk at pege antennen nedad, der virker den bedst. Hvis du har problemer med rækkevidden kan det også hjælpe at flytte den bare ganske få cm f.eks. 10 cm op/ned, til venstre/højre eller ud fra væggen.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg kan se at der er en dæmpning på 6,8 dB, det er alligevel noget.

Link til LK datablad

Du skal også være opmærksom på at et 10m kabel erstatter det korte kabel 2m, der følger med controlleren, det har det lille stik til at sætte i controlleren og det store stik til at sætte i antennen. Der er derfor nødvendigt at konvertere det store stik om til et lille hun stik via en adapter.

Hvis du vil bruge fordeleren til at forlænge med skal du terminere den udgang du ikke bruger med en 50 ohms modstand.

Der følger en masse stik med til fordeleren, så måske der et den bedste løsning at købe denne og så bare bruge adapterne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok