Hop til indhold

Sælges: IHC Controller Visual 2 (hw6.2)


 Share

Recommended Posts

Er det samme jeg har hørt - er begyndt at lave mit term Ihc program om til Visual 2 controlleren. Den har bestemt heller ikke imponeret - et stort arbejde at bygge om i forhold til Term Ihc - så pt synes jeg term Ihc virker betydeligt mere enkelt end visual 2 - håber jeg bliver positivt overrasket senere. 

Hvad tænker du er de væsentligst fordele ved visual 3

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Nils Vogt Tranholm skrev:

Har opgraderet til Visual 3 og sælger derfor min "gamle" controller... Den kører fejlfrit og sælges kun grundet opgradering.

Priside: 3500kr

Har du wireless enheder i din IHC installation, og hvis ja, kunne du så skifte fra Visual 2 til Visual 3 controlleren via rebuild funktionen uden at skulle genlinke alle dine wireless enheder?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lidt svar på spørgsmålene, har også et par IHC Wireless Lysdæmpere koblet på, en fjernbetjening, et par "nøglebrikker" og et par tryk. De skulle allesammen relinkes...

Havde lidt problemer med at de wireless lysdæmper lampeudtag nogle gange ikke gjorde som de skulle, men det problem var væk inden jeg skiftede, og har ikke været der siden... Endnu...

Har sendt dig en sms Benjamin

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
På ‎02‎-‎10‎-‎2017 at 07:46 , Peter Holm Larsen skrev:

Hvor lang tid tog det at udskifte selve controlleren - altså flå den ud og særre den nye op og fortråde den.

Nu er jeg godt nok elektriker, men selve det fysiske i udskiftningen er der ikke ret meget i, det eneste der muligvis driller lidt er at de har flyttet rs485 porten, fra bunden og op til toppen af controlleren, det er så umiddelbart kun aktuelt hvis du har et sms modem, på visual 2 controlleren får sms modem også 0v fra controlleren, det skal den ha direkte fra backup modulet. Udover det, er jeg ikke løbet ind i noget der skulle give de store problemer, jeg bøvlede lidt med nogen af de wireless der skulle linkes ødelagde projektfilen, men tænker nærmere det er de trådløse enheder fremfor controlleren.

.. Du spurgte til tid, tænker 20 min eller lign. som sagt kommer det jo meget an på hvor mange moduler du har osv. Men hvis du bare har styr på dine ledninger så er der ikke mange ben i det :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok