Hop til indhold
  • 0

Styring af rullegardin (Somfy SONESSE 40 Wired)


Benjamin korsgaard
 Share

Spørgsmål

Hej :-)

Jeg skal have rullegardiner hjemme ved mig selv, og det skal selvfølgelig styres over IHC. 
Som jeg ser det, så har jeg mulighed for at lave følgende 2 installationer.

- trækker en 7G1,5 ud til rummet til pl dåse, og derfra en 5G1,5 hen til vinduet, hvor jeg placerer en Wireless Jalousi standard. (sparer en masse kabeltræk - i alt 10 kabler)
- eller trække en seperat 5G1,5 til hver rum fra tavlen, styret fra et output 230V, hvilket kræver mere montage arbejde og kabeltræk.

Jeg skal ikke have rullegardin i alle rum i første omgang, men mere så det er klar til fremtidig brug.

Men hvad ville i gøre? Er der nogle fordele ved at lave denne wireless løsning (udover det med at trække færre kabler)?
De wireless Jalousi tryk kan jeg jo købe hen af vejen når jeg skal have flere sat op.

 

På forhånd tak for svar 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Okay - tænker jeg trækker kabel ud til hver så...
en anden ting også... ville i placere et fortrådet tryk ved hvert vindue til styring af rullegardiner - eller ville i udelukkende bruge appen, og evt. en IHC fjernbetjening?
 Synes der kommer til at sidde utrolig mange komponenter hvis der skal være et tryk ved vinduerne også. Ikke ligefrem kønt at se på, og der kommer jo til at sidde meget rundt omkring i forvejen :-)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok