Hop til indhold
  • 0

Unable to launch the application


FlyingD
 Share

Spørgsmål

Hej,

Jeg har købt et hus fra 2009 hvor der er monteret et IHC anlæg. Jeg har forsøgt at hente software på LK's hjemmeside og vil gerne kunne connecte med henblik på at kunne omprogrammere.

Problemet er at jeg får en fejlmeddelelse "Unable to launch the application". Jeg forbinder med USB.

Nogle der ved hvad det kan skyldes - samt hvad der skal gøres for at afhjælpe problemet?

Mvh Dennis

Link til kommentar
Del på andre sites

22 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
1 time siden, Kandersen skrev:

Ja søg et par uger tilbage. Det er sandsynligvis din Java på din PC du har opdateet til seneste.. Og så får man den fejl. I indlægget er også løsningen med at fjerne MD5 fra en config fil til Java.. 

Java er bare kæmpe skod, og skaber konstant problemer. 

Ved du hvilken java version der fungerer? Det vil gøre det lidt nemmere :-) Er ikke nogen haj til det tekniske....

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
12 minutter siden, FlyingD skrev:

Ved du hvilken java version der fungerer? Det vil gøre det lidt nemmere :-) Er ikke nogen haj til det tekniske....

Det står alt sammen i tråden "Java problemer igen igen igen". Jeg opdater den løbende når der kommer nye FW eller Java versioner. Der er forskellige problemer alt efter hvilken kombination af Java og FW du har. Men kig i tråden. Alle kombinationer kan bringes til at virke pt. Den seneste Java version er dog den mest besværlige, men i tråden er der også et link til hvor du kan finde ældre Java versioner (Såvidt jeg husker)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
5 timer siden, Lars1 skrev:

Det står alt sammen i tråden "Java problemer igen igen igen". Jeg opdater den løbende når der kommer nye FW eller Java versioner. Der er forskellige problemer alt efter hvilken kombination af Java og FW du har. Men kig i tråden. Alle kombinationer kan bringes til at virke pt. Den seneste Java version er dog den mest besværlige, men i tråden er der også et link til hvor du kan finde ældre Java versioner (Såvidt jeg husker)

Tak - jeg prøver at se på det i aften.  

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg havde selv samme problem.

Jeg havde Java 8 update 131. Jeg nedgradede til Java 8 update 102 og der virker det.

For at du kan få lov til at forbinde til den skal du installere Java 8 update 102 og gå ind i "Configure Java" -> "Security" -> "Edit Site List..." -> "Add" -> tilføj "http://usb/"

Dette virkede ved mig. Hvis du bruger en IP til at forbinde er det samme vej. "http://xxx.xxx.xxx.xxx/" Hvis du bruger en anden port end 80, skal denne med. Fx. "http://usb:84/".

 

Mvh

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 3/5/2017 at 19:34 , Lucifer skrev:

Jeg havde selv samme problem.

Jeg havde Java 8 update 131. Jeg nedgradede til Java 8 update 102 og der virker det.

For at du kan få lov til at forbinde til den skal du installere Java 8 update 102 og gå ind i "Configure Java" -> "Security" -> "Edit Site List..." -> "Add" -> tilføj "http://usb/"

Dette virkede ved mig. Hvis du bruger en IP til at forbinde er det samme vej. "http://xxx.xxx.xxx.xxx/" Hvis du bruger en anden port end 80, skal denne med. Fx. "http://usb:84/".

 

Mvh

Java 8 update 131 kan også bringes til at fungere. Bare kig i Java tråden hvordan det gøres.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
8 timer siden, Kandersen skrev:

Og det er i øvrig den nemmeste måde, synes jeg. Selvom Java ikke selv anbefaler det.

Jeg har desværre også opdateret til java 131 og kan ikke komme i kontakt med controlleren. Jag har fundet den java sikkerhedsfil som skal rettes med MD5, men har tilsyneladende ikke en editor på PC der kan åbne filen. Hvilken editor kan benyttes?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
12 timer siden, NielsH skrev:

Jeg har desværre også opdateret til java 131 og kan ikke komme i kontakt med controlleren. Jag har fundet den java sikkerhedsfil som skal rettes med MD5, men har tilsyneladende ikke en editor på PC der kan åbne filen. Hvilken editor kan benyttes?

Det er en alm. tekst fil, så alle tekst editor kan åbne filen, men hvis du køre windows 7 eller højre kan det være nødvendigt at starte tekst editoren med admin rettigheder for at kunne få lov til at gemme filen efter du har rettet den.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 5/5/2017 at 21:19 , Lars1 skrev:

Det problem som Lucifer løser er ikke det samme som det der er opstået med update 131. Men de er begge beskrive i Java tråden.

Nej mit svar var egentlig ment til NielsH. 
Men Lucifer kunne også vælge at løse det sådan. Jeg synes det var nemmest.. Og jo det skete i update 131

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
10 minutter siden, Kandersen skrev:

Nej mit svar var egentlig ment til NielsH. 
Men Lucifer kunne også vælge at løse det sådan. Jeg synes det var nemmest.. Og jo det skete i update 131

Nope. Den ændring der skete i update 131 kræver at du går i fil systemt og manuelt retter i en config fil. Det vil være dejligt hvis den kunne løses via GUI, men det kan den desvære ikke. Det problem Lucifer beskriver stammer fra update 71 og 101. Check selv Java tråden.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Lige nu, Lars1 skrev:

Nope. Den ændring der skete i update 131 kræver at du går i fil systemt og manuelt retter i en config fil. Det vil være dejligt hvis den kunne løses via GUI, men det kan den desvære ikke. Det problem Lucifer beskriver stammer fra update 71 og 101. Check selv Java tråden.

Det er også det NielsH skriver.. Den hvor man skal fjerne MD5 fra en config fil.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Såvidt jeg husker skyldes den fejl en af de andre Java problemer som du kan se i tråden Java problemer igen igen. Jeg kan dog ikke lige huske hvilken den er.

Prøv også lige at checke TLS i Java. Hvis du køre med en gammel firmware mener jeg du skal enable TLS 1.0 og disable de andre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok