Hop til indhold
  • 0

Installation brønd ?


kfr
 Share

Spørgsmål

Hejsa

Mangler lidt inspiration til udendørsstrøm. ifbm springvand og lys, som jo styres af IHC'en,  mangler jeg hjælp til hvilke mulighed der findes. 

Kan der fåes en slags installations kasse hvor den faste installation sættes fast i og hvor pumpe lys og andet kan tilsluttes.

Alternativt vil det blive et par udendørs opusdåser der monteret på et fastunderlag lidt over jordhøjde. det hele ligger væk fra huset, så ville gerne at det blev gemt lidt væk, men samtidig lovligt og velfungerende i alt slags vejr.

Mvh Karsten

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg kender en der har sat et Kabelskab i indkørslen, og en anden der har sat et på terrassen til at samle en masse kabler i, der kunne også være plads til en pumpe. Jeg selv har lavet en kabelbrønd i haven, af et Ø315mm opføringsrør og et dæksel.

Skulle jeg lave noget lgnende ville jeg nok bruge dette sæt

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På ‎11‎-‎04‎-‎2017 at 15:40 , Bjarne Sørensen skrev:

Jeg kender en der har sat et Kabelskab i indkørslen, og en anden der har sat et på terrassen til at samle en masse kabler i, der kunne også være plads til en pumpe. Jeg selv har lavet en kabelbrønd i haven, af et Ø315mm opføringsrør og et dæksel.

Skulle jeg lave noget lgnende ville jeg nok bruge dette sæt

Tak for svar, og forslag - Ø315mm opføringsrør kunne være en go løsning

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok