Hop til indhold

Ny controller på vej


yampa
 Share

Recommended Posts

På 8/16/2017 at 22:20 , Rico skrev:

Jeg har også modtaget den nye controller. Først fejl på SD kort. Dette blev løst med en FAT formatering. Nu prøver jeg forgæves at firmware opgradere den , som der står udenpå kassen at man SKAL gøre inden brug. Den går i fejl og siger: Kunne ikke opgradere med ny firmware fil, intern fejl på server.

IHC SceneDesign virker heller ikke pga. JAVA.

 

Jeg fulgte din vejledning, og samme fejl her. Kan ikke opgradere. Dog har jeg loaded projekt og ICW fil ind og alt ser ud til at spille, også SceneDesign

Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutter siden, Thomas Bosø skrev:

Jeg har forsøgt med flere noname uden held. Købte så TP-Link TL-WN725N v2, og den virker og er også den som LK anbefaler. Den koster mellem 50 og 100 kr. på nettet, så det er til at overkomme.

Stærkt, det er også en rimelig pris for en relativ stor hw udvidelse. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg skulle bruge en manuel til IHC Visual 3 - men kan ikke finde en på nettet. Den nyeste jeg kan finde er en vejlending fra 2011, der er fyldt med fejl. 

http://www.lk.dk/globalassets/pdf/support-prof/ihc_manual_2011.pdf

eller denne til IHC Term

http://www.lk.dk/globalassets/pdf/support-prof/ihc104dk.pdf

Men er der ikke en nyere vejledning eller en udgave 2 af den fra 2011 e. lign.

Jeg har som sagt IHC Term om har endnu ikke kunne konvertere den til IHC Visiual 1 eller 2, da der ikke var blevet lavet et konverteringsprogram endnu. Men er der kommet et konverteringsprogram fra IHC Term til IHC Visual 3?

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Peter Holm Larsen skrev:

Jeg skulle bruge en manuel til IHC Visual 3 - men kan ikke finde en på nettet. Den nyeste jeg kan finde er en vejlending fra 2011, der er fyldt med fejl. 

http://www.lk.dk/globalassets/pdf/support-prof/ihc_manual_2011.pdf

eller denne til IHC Term

http://www.lk.dk/globalassets/pdf/support-prof/ihc104dk.pdf

Men er der ikke en nyere vejledning eller en udgave 2 af den fra 2011 e. lign.

Jeg har som sagt IHC Term om har endnu ikke kunne konvertere den til IHC Visiual 1 eller 2, da der ikke var blevet lavet et konverteringsprogram endnu. Men er der kommet et konverteringsprogram fra IHC Term til IHC Visual 3?

Beklager hvis jeg lyder lidt sur, men prøv nu at læse nogle af alle de svar du allerede har fået i div. tråde.

Hvad er der galt med den hjælpe fil, som følger med Visual 3 softwaren, og som kan hentes samme sted som Visual 3 softwaren? Jeg har lagt linket i flere tråde allerede.

For gud ved hvilken gang. LK har aldrig lavet et konverterings program. Hverken fra TermIHC til Visual 1 eller Visual 1 til Visual 2, eller nogen anden kombination, og der kommer heller ingen da både TermIHC og Visual 1 har været uden support i snart 10 år eller mere.
Visual 2 programmer kan bruges direkte i Visual 3 controller uden konvertering.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Peter Holm Larsen skrev:

Nu har jeg læst hele denne tråd igennem - og kan forsat ikke finde noget link til en vejledning til visual 2 eller 3 der er yngre end 2011.

 

Jeg tror ikke du finder andet end det der ligger her, efter LK har lavet om i det hele:
http://www.lk.dk/support/professionel/manualer-og-hjalpefiler

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Kandersen skrev:

Jeg tror ikke du finder andet end det der ligger her, efter LK har lavet om i det hele:
http://www.lk.dk/support/professionel/manualer-og-hjalpefiler

 

Du kan finde en " how to do " angående Visual 3 på Lk's hjemmeside, men som beskrevet andet steds på det her forum så skal du registrere dig for at komme ind og hente filen.

Support til prof. / software til IHC. 

Du kan bruge fjæsbog eller LinkedIn konto til at logge ind. LK politik - det er deres software, selv om vi har betalt for det ved køb af kontroller.

Den er på godt 18 MB og nær 200 sider, så den er ikke lige at sende i en mail. Peter, overvej hvad du vil - en HW 6.2 kontroller eller en ny HW 7:rolleyes:. Gør op med dig selv om du kan lave det nye program selv eller du skal have hjælp. Når du er beslutningsdygtig med det er du nået rigtig langt. Held og lykke. Personlig ville jeg vente lidt for at se hvordan det her forum modtager den nye kontroller og om LK reagerer med ny HW/ Software/brugervenlighed ....også for ikke supernørder.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Peter Holm Larsen skrev:

Nu har jeg læst hele denne tråd igennem - og kan forsat ikke finde noget link til en vejledning til visual 2 eller 3 der er yngre end 2011.

 

Her http://www.lk.dk/mit-lk/ihc-software/lk-ihc-controller-visual-3 finder du en hjælpefil. Indlæs den i Edge. Klik på PDF symbolet i toppen, så danner den en PDF fil. Højreklik og Gem som

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Thomas Bosø skrev:

Hej med jer,

Schneider support er klar med nyt SD kort som løser det med firmware upgrade problem. 

Skal lige forstå problemet er det den nye IHC Controller med Visual 3, hvor SD korttet ikke virker så man kan upgrade firmwaren? - og skal firmwaren opgarderes allerede - den har jo kun været ude i salg i under 1 måned?

Link til kommentar
Del på andre sites

På 19/8/2017 at 17:06 , Thomas Bosø skrev:

Jeg fulgte din vejledning, og samme fejl her. Kan ikke opgradere. Dog har jeg loaded projekt og ICW fil ind og alt ser ud til at spille, også SceneDesign

Har snakket med Schneider support og de sender mig et nyt SD kort. Det skulle løse alle problemer.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
1 time siden, cis2131 skrev:

Er der nogle af jer, der har den nye controller, som har testet den med IHC-Bridge?.

Har prøvet at læse op på hvad den kan, og kan ikke lige se noget som indikerer at den erstatter dette projekt, eller er der noget jeg har overset?.

Claus

I betragtning af hvor lidt forskel der er på den gamle og den nye controller, vil jeg blive MEGET overrasket hvis den ikke funger sammen med IHC-Bridge.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 18/8/2017 at 17:35 , Thomas Bosø skrev:

I følge Schneider skal der fremsendes et nyt SD kort, med rette formatering. Dette kan ifølge dem kun gøres af Schneider. Derudover lover man at det kommer spændende nyt, og det skulle blive sendt ud via nyhedsbrev i kommende uge :-)

Det der med nyt kom ikke i "kommende uge". Der skulle derimod gå næsten en måned. (Men det var tættere på end flere år. Det må man medgive dem). 
Og hvis man har en lidt syg form for humor, så finder man muligvis endda nyheden spændende:
 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok