Hop til indhold
  • 0

upload af program fra visual slukker eltako lysdæmper


Peter286
 Share

Spørgsmål

Hej,

Jeg har et lille problem at hver gang jeg uploader mit program fra visual til controlleren, slukker den mine eltako lysdæmper.

Jeg tænker det er noget programeringsmæssigt, som kan løses, jeg ved bare ikke hvordan??

Jeg har uploadet mit program, så i kan se hvordan det er lavet - der er lysdæmpere af den type flere steder, men primært i køkkenet ved f.eks spotrække

Jeg vil blive meget glad hvis nogen kunne hjælpe, så jeg ikke sidder i mørke hver gang programmet er uploadet hehe

 

Mirabellehegnet_tilrettet.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Peter286

 

Jeg har prøvet at kigge på dine spot i køkkenet.

det ser ud til at funktionsblokken er sat til at være slukket ved start op.

jeg har ændret i funktinos blokken til start op i memory 1 og der med tændt ved en download fra visual til controller.

prøv den og fortæl om det virkede:)

 

Hilsen jesper..

1.2.02.a. Fortrådet avanceret dimmer - Spotrække.ifb

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Lige nu, jj9449 skrev:

Hej Membs.

 

Jeg har prøvet at kigge på dine spot i køkkenet.

det ser ud til at funktionsblokken er sat til at være slukket ved start op.

jeg har ændret i funktinos blokken til start op i memory 1 og der med tændt ved en download fra visual til controller.

prøv den og fortæl om det virkede:)

 

Hilsen jesper..

1.2.02.a. Fortrådet avanceret dimmer - Spotrække.ifb

Et program er ikke mere intelligent ind manden der har programmeret den.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har ikke kigget i programmet, men den løsning jj9449 forslå flytter vel bare problemet fra at dimmerne slukker ved upload af nyt program til at de tænder ved upload af nyt program. Det lyder ikke umiddelbart til at være bedre. Den rigtige løsning må være at marker de rigtige flag og udgange til at huske deres tilsvand wed genstart. Det er et lille kryds man skal sætte på de enkelte flag og udgange.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Lars1 skrev:

Jeg har ikke kigget i programmet, men den løsning jj9449 forslå flytter vel bare problemet fra at dimmerne slukker ved upload af nyt program til at de tænder ved upload af nyt program. Det lyder ikke umiddelbart til at være bedre. Den rigtige løsning må være at marker de rigtige flag og udgange til at huske deres tilsvand wed genstart. Det er et lille kryds man skal sætte på de enkelte flag og udgange.

Netop det samme jeg tænkte, men hvor finder jeg det magiske sted at gøre det.? 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
12 minutter siden, Peter286 skrev:

Netop det samme jeg tænkte, men hvor finder jeg det magiske sted at gøre det.? 

Det afhænger af dit program. Jeg har desværre pt. ikke mulighed for at kigge på det, men jeg er sikker på at Henning, Bjarne eller en af de andre kode hajer her på boardet kan hjælpe dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok