Hop til indhold
  • 0

Firmware 2.7.349 hw6.1


Rene.Qvist
 Share

Spørgsmål

13 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

2.7.349 er ikke en firmware, men nyeste Visual software til hw6.1 controllere. Nyeste firmware er stadig 2.7.220 til den model, og den er nemlig ikke for heldig. Tror ikke du skal stille for høje forventninger til, at der kommer ny firmware til hw6.1 controllere.. Det løb er vist desværre kørt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
5 minutter siden, Rene.Qvist skrev:

godt så, tror lige jeg læser hvad der rent faktisk står på deres side ;)

Hvad med den nye firmware til hw6.2, er den stabil ?

Jeg har kørt med den et par måneder og aldrig oplevet at controlleren er genstartet. Jeg har en ret stor projektfil på 6-8mb med en masse Målere, tællere, temperatur følere osv. 

6.2 controlleren virker meget hurtigere end 6.1, feks at uploade eller downloade en fil gøres på den halve tid. Der er heller ikke alt det bøvl med at man skal genstarte controlleren inden man sender en ny projektfil og alt det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
16 timer siden, Bjarne Sørensen skrev:
16 timer siden, Bjarne Sørensen skrev:

Jeg har kørt med den et par måneder og aldrig oplevet at controlleren er genstartet. Jeg har en ret stor projektfil på 6-8mb med en masse Målere, tællere, temperatur følere osv. 

6.2 controlleren virker meget hurtigere end 6.1, feks at uploade eller downloade en fil gøres på den halve tid. Der er heller ikke alt det bøvl med at man skal genstarte controlleren inden man sender en ny projektfil og alt det. 

Hej Bjarne,

Min HW 6.2 er ( Nyeste Visual og nyeste FW ) frosset en enkelt gang, hvor jeg blev nødt til at tage back up power og strøm for genstart.

Det var da jeg testede time serveren i Admin. Måske en tilfældighed, men bare af ren nysgerrighed: Hvilken time server bruger du?

/ Jørgen.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Man skal passe på hvad man siger :-)

Nu har min controller genstartet den 1/2 kl 3 om natten hvor jeg sov og måske også den 14/1, jeg kan ikke huske om jeg selv har lavet noget der.

Nuværende FW 2.8.3 Det har jeg ikke oplevet med den forrige version 2.8.1

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 timer siden, Rene.Qvist skrev:

Det er altså noget crap at deres system ikke er stabilt, man tør jo ikke stole på det!!!, jeg burger fx alarm modulet, og når systemet genstarter så er alarmen deaktiveret efter boot....

 

Du kan lave så den husker status ved genstart. Der skal sættes et flag eller lignende i en FB. 

Men meget elektronik skal genstartes ind imellem. Jeg kender flere harddisk optagere til ITV hvor der i menuen er et punkt man skal udfylde for daglig reboot ellers går det bare lås. 

Jeg vil også hellere have at min controller genstartede kl 3 den nat istedet for når vi er hjemme så ingen tryk virker i 1/2 min. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 4/2/2017 at 11:38 , Rene.Qvist skrev:

Det er altså noget crap at deres system ikke er stabilt, man tør jo ikke stole på det!!!, jeg burger fx alarm modulet, og når systemet genstarter så er alarmen deaktiveret efter boot....

 

Hvilken funktionsblok bruger du til alarm? LK opdaterede på et tidspunkt nogle funktionsblokke til alarm, da der var problemer efter powerup af controlleren, hvis alarmen var tilkoblet når det skete.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok