Hop til indhold
  • 0

Daniel Mathias Nielsen
 Share

Spørgsmål

Hej kære Orakler

Jeg har leget lidt med opsætning af varmestyring på Ipad og remote, men har et par problemer:

Ipad:
Kan ikke se aktuel temperatur på mit badeværelse - der står bare 0,0 på symbolet.
Kan sagtens regulere setpunktet og det virker fint ved de andre lokationer.

Remote:
Her kan jeg fint se aktuel temperatur på badeværelset, men ikke regulere setpunktet. (skyderen er ikke tilstede)
Det virker fint ved de andre lokationer.

Endvidere så har jeg et rum hvor der endnu ikke er monteret gulv/vægføler. Jeg har tilsluttet alarm udgangen til et virtuelt (brugerdef.) output, men får ikke alarmen ud
Måske jeg har misforstået denne funktion, men når jeg kigger dybere i blokken, følger udgangen umiddelbart indgangen.
Indgangen står også "on" i serviceview, men udgangen er stadig "off"

FB er den samme originale - 5.2.05.c styret af rum på badeværelse og styret af rum/gulv i øvrige rum.
På badeværelse er der fugt/temp sensor - øvrige steder er gulv/temp sensor.

Og sidst, hvordan indregulerer i bedst temperaturen? Altså hvilket udstyr for mest nøjagtigt at specificere offset værdierne?

Nogle erfaringer med dette?
Vh Daniel.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Henning.

Alt er fuldt opdateret, men har været i kontakt med Schneider.

De har tilsyneladende lanceret et produkt til varmestyringen, som endnu ikke er fuldt intregreret med den visuelle brugerflade.
Så indtil der kommer en update om X-tid, så må man jo leve med det eller lade være.

Fik dog ikke spurgt til det med alarmen, og så mangler jeg stadig at finde bedste metode til at kalibrere temp. følerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ok - Ærgerligt at LK ikke har større respekt over for deres kunder.

mht. kalibrering af temp. følerene så kan du i princippet bruge hvad som helst. Problemet er at selv om du måler 100% nøjagtigt ved sensoren, så flytter luftstrømme varmen rundt i rummet, dermed kan der være varmere/koldere der hvor du opholder dig lige nu.

Jeg forsøger altid at måle i hovedhøjde der hvor jeg mest opholder mig. Jeg bruger en ETI precision plus til måling.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok