Hop til indhold

Servodan/Niko tavledæmper


Thomas.Th
 Share

Recommended Posts

4 timer siden, Lars Jacobsen skrev:

Nej, og det kan godt være de praler med den kan dæmpe alle LED og sparepærer, men jeg ville nok have gået over til en LK wireless ø80 ver.2 da du får meget mere funktionalitet med disse.

Og bestille 7 stk. er da også noget af et sats. Men da det er netkøb er der selvfølgelig returret.

Hvad er den yderligere funktionalitet med de ø80 dæmper fremfor dem jeg har købt

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja normalt kræver det en Controller med viewer for at kunne sætte x i diverse adgange fra Internettet. Men i de nyere firmware virker app og Ipad også på controllere UDEN viewer. Men det kræver stadig den er på nettet og der er lavet port forward mm. i din router.

Der kan være problemer med android app´n. Det er vist lige blevet rettet i seneste version. Har den ikke så kan ikke sige det med sikkerhed.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Lars Jacobsen skrev:

Ja normalt kræver det en Controller med viewer for at kunne sætte x i diverse adgange fra Internettet. Men i de nyere firmware virker app og Ipad også på controllere UDEN viewer. Men det kræver stadig den er på nettet og der er lavet port forward mm. i din router.

Der kan være problemer med android app´n. Det er vist lige blevet rettet i seneste version. Har den ikke så kan ikke sige det med sikkerhed.

Så må jeg se om en opdatering kan ændre på det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Her kan du hente nyeste Visual til Windows. Da du har en controller hw ver 6.1 skal du hente ver 2.7.349

Firmwaren derimod, skal du ikke hente ved LK da ver 2.7.220 har kendte bugs, herunder hyppige genstarter. 

Hå i downloadsektionen her på ihc user og hent ver 2.7.199. Den kører ret godt. 

Husk backup af projektfilen først for en sikkerheds skyld. 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Bjarne Sørensen skrev:

Prøv lige at se i denne TRÅD

tak, nu fik jeg nedgraderet Java og fik forbindelse via usb til controller. har opdateret firmware til 2.7.199 og det virker fint. 

I appen til ihcremote:

lan host og wan host hva er det jeg der skal skrive? lan host= router ip og wan host= controller ip? eller?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok