Hop til indhold
  • 0

Lys tændt - selv om lyn niveau = 0% ???


Hjort
 Share

Spørgsmål

Hej,

Jeg har store problemer med min IHC installation.

Nogle af mine lamper med dimmer er tændt selv om der står lysniveau = 0% i serviceView - Andet er slukket selv om jeg prøver at tænde det. Det er rimeligt træls...

Jeg har opdateret til FW 2.8.1 og visual 2.8.4. Jeg har prøvet at genstarte controlleren flere gange.

Der er tale om wireless lampeudtag der er sat til transformere der driver halogen spots. Jeg kan ikke se at enhederne har noget signal i Visual. De blinker heller ikke når jeg klikker på A på dem...

Er det et tilfælde at tre er gået i stykker samtidigt? Er der nogle der har forsalg til hvad jeg kan gøre?

Mvh.

Lars

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det lyder usandsynligt at 3 wireless lampeudtag er stået af samtidigt, med mindre der har været uregelmæssigheder på nettet, f.eks. lynnedslag, kortslutninger og lign.

Har du selv, eller en anden elektriker, arbejdet med el installationen og fået lavet en dårlig nul forbindelse eller fået blandet udgangene sammen.

Om man kan reboote et wireless udtag ved at tage strømmen fra det i en periode ved jeg ikke - men prøv det. Prøv også at slette alle links ved at holde A nede i 5 sek. - dioden begynder at blinke rødt/grønt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Er det et problem der lige pludselig er opstået på alle enheder?

Hvordan ser det ud med linket til dem hvis du kigger i Visual? Er der et rødt udråbstegn ud for dem?

Prøv lige at genstarte controlleren, fjern et evt backupbatteri og sluk den derefter for at tænde igen.

Hjælper det ikke kan du slette de links der er og oprette dem igen. Er der 230V tilstede oppe ved trafoer/dimmere?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ja, det er opstået samme dag.

Vi visual kan jeg se dem og der er ikke udråbstegn. Hvis jeg tester eller unlinker og linker kan jeg ikke fange dem. Der er intet signal fra dem.

Der er strøm 230V til dem alle. Men jeg kan ikke få dem i programmeringsmode ved at holde A nede. De virker helt døde...

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok