Hop til indhold

Ramme til vægmontering af iPad


TorbenSørensen
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Bjarne Sørensen skrev:

Okay, fedt at de har lavet det :)

Gad vide hvordan den ser ud i virkeligheden, mere om den er plastik-agtig.

Men den er ikke kommet i handlen endnu kan jeg se.

Hvis den er for plastik-agtig, må man en tur til autolakereren. :D

Havde ikke lige fået tjekket op på om den var kommet i handlen, men underligt at LK allerede har smidt den i deres katalog, hvis ikke den kan købes endnu. Er egentlig også lidt spændt på prisen, for sådan et par stykker plastik. :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lars, du misforstår konceptet, for den er lige til at klikke af/på RingO holderen, (den runde tingest som sidder på væggen), som man har lyst til. Og derfor det ikke betragtes som en fast montering. Det er ekstremt genialt, fordi væg-delen "den runde tingest" ikke fylder ret meget. Og du kan dreje tabletten 360grader.
Eneste "hage" er, at når man tager sin tablet ned, så har man den bagplade med. Men den er altså også ret nem at tage af.
De der RingO holdere, de kan købes separat. Dvs man kan klistre hele sin bolig til, og så kan man placere sin tablet hvor man har en RingO holder.
Jeg havde selv samme løsning til min Samsung Tab 2. Og jeg skal helt klart havde den igen til en ny tablet af en art.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej jeg har helt forstået konceptet. Det er også det jeg mener. Det er en meget flexibel løsning der nærmes inviterer til at flytte devicen rundt mellem forskellige steder. I modsætning til LK's der er af mere permanent karakter og kan låses. OK det er plastik og kan nemt brækkes fra hinanden, men det er ikke beregnet til at man skal klikke devices fra og til flere gange dagligt. Om man så er mest til den ene eller den anden løsning kommer så an på så meget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er jo også den væsentlige forskel at med Vogel løsningen vil ledning og stik være synlige, hvorimod de er skjulte i LK løsningen. Vogels løsning er til gengæld mere fleksibel mht. hvilken Tablet man ønsker at bruge. LK skriver at det kun er iPad Air 2 og iPad Pro 9,7", hvorimod Vogels kan håndtere 7"-13" tablets

Link til kommentar
Del på andre sites

LK´s ramme kan både være med synlig eller skjult ledning. 
Men som jeg forstår det, så forudsætter det at man har stikdåsen bagved rammen. Jeg er dog ikke klar over, hvordan man så forbinder selve opladeren, eller om den skal føres længere væk via dåsen bag rammen.. 

Vogels er med synlig ledning, (som man reelt kun behøver, når man oplader). Og så kan du tage tabletten med dig på en uhyre nem måde, til evt andet brug. Der kniber det med LK´s løsning, der såvidt jeg kan se, kræver værktøj.

Jeg ved godt hvad jeg ville vælge.. Eller rettere, har valgt :-) 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok