Hop til indhold
  • 0

Hvilken version af IHC controller


Biavleren
 Share

Spørgsmål

Hej forum!

Jeg har problemer med at komme i kontakt med min controller over webadresse (USB/). Har muligvis fundet noget hjælp på nettet med noget fejlfinding, men er i tvivl om, hvilken version af IHC controller jeg besidder... Er der nogen måde at forskel om man har visual 1, 2, HW 6.2 osv..? Håber nogle kan hjælpe!

Med venlig hilsen

David

Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg fandt ud af at det var en visual 2 med HW 6.1...

Har opdateret til nyste visual software samt opdateret til nyeste firmware. Dog oplever jeg stadig at jeg ikke kan komme i kontakt med controlleren via webadressen (USB/). Jeg kan godt uploade programmeringer via kabel, men ikke konfigurere den osv.. HJÆLP! 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 timer siden, Biavleren skrev:

Jeg fandt ud af at det var en visual 2 med HW 6.1...

Har opdateret til nyste visual software samt opdateret til nyeste firmware. Dog oplever jeg stadig at jeg ikke kan komme i kontakt med controlleren via webadressen (USB/). Jeg kan godt uploade programmeringer via kabel, men ikke konfigurere den osv.. HJÆLP! 

Hent Reset Firmware, link i denne tråd:

Bare husk at den sletter alt i controlleren, også din projektfil, så du skal have en backup!

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Takker for svaret! Men har prøvet at uploade alle tre filer via firmwareloaderen,men hver gang kommer der en meddelse om, at firmwaren ikke kan uploades pga. versionerne ikke passer sammen... Findes der evt. en ældre version af "factory reset"? Jeg har en visual 2 med HW 6.1.

Jeg har vedlagt billeder som dokumentation for fejlmeldingen samt versionerne af mit setup.

Håber der er hjælp at hente!!!

IMG_0614.JPG

IMG_0616.JPG

IMG_0615.JPG

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Har kigget derinde, men kan umiddelbart kun finde den nye version firmware, som jeg allerede har forsøgt med... Kan du evt. linke helt specifikt?

Kan også være vi snakker forbi hinanden omkring firmware... findes der en ældre version af "factory reset" eller skal jeg uploade en ældre firmware version til controlleren inden man uploader "factory reset"?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
3 minutter siden, Biavleren skrev:

Har kigget derinde, men kan umiddelbart kun finde den nye version firmware, som jeg allerede har forsøgt med... Kan du evt. linke helt specifikt?

Kan også være vi snakker forbi hinanden omkring firmware... findes der en ældre version af "factory reset" eller skal jeg uploade en ældre firmware version til controlleren inden man uploader "factory reset"?

Jeg tænkte bare på at du kunne uploade en almindelig firmware, bare en gammel en, for så bagefter at prøve med factory reset.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Den nyeste firmware uploader til både HW 6.1 og HW6.2 er blokeret for at uploade andet end de firmwares, som LK har godkendt for den pågældende controller. reset firmwaren bliver detektet som en ikke godkendt firmware af de nyeste firmware uploader.

Denne firmware uploader burde kunne uploade alle firmwares incl. reset firmware. Den er fra Visual 2.7.342

FirmwareLoader.exe

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok