Hop til indhold
  • 0

Statistik på controller genstart


EjvindHald
 Share

Spørgsmål

Hej alle

Jeg vil gerne opsamle statistik på omfanget af problemet med vilkårlig controller genstart på firmware 2.7.220 og senere versioner. Jeg har fulgt kendte anbefalinger, men oplever genstart af controlleren med jævne mellemrum med 2.7.220. Med firmware 2.7.199 kan min controller køre i månedsvis uden problemer. Jeg kender disse anbefalinger:

- alle input skal være forbundet til en relevant funktionsblok. Det er især vigtigt for bitbaserede input såsom temp. måler
- alle output skal være forbundet til én - og kun én - funktionsblok
- ingen hjemmebyggede fb samt alle fb er nyeste udgave - dvs. der benyttes ingen fb fra en tidligere udgave af Visual

Hvis du benytter 2.7.220 eller senere, vil jeg gerne bede om et indlæg om, hvor mange dage controlleren maksimalt har været kørende uden genstart. Det kan ses direkte i administrator. Hvis du har haft den kørende uden genstart i mere end 14 dage med disse firmware versioner, så vil jeg endvidere gerne bede om en angivelse af hardware setup, brug af funktionsblokke og brug af LK Remote.

Desuden er jeg ved at undersøge juridiske muligheder, fordi jeg mener, at der er tale om en mangel i produktet. Den største bekymring for mig er, at alarmen ikke fungerer korrekt, hvis man skulle få brug for den.

Jeg er især interesseret i 2 typer henvendelser - evt. via en privat mail:

  1. Hvis du har købt en IHC installation indenfor de seneste 2 år, så kan man direkte reklamere baseret på købelovens bestemmelser. Man kan muligvis også få medhold udover 2 år, men denne situation er oplagt.
  2. Hvis du ønsker at være med til finansiering af juridiske undersøgelser af, om hvorvidt LK eller nogle af deres distributører kan stilles til ansvar for mangler i produktet.

På forhånd tak.


 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

0 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

Der er ingen der har svaret på dette spørgsmål endnu

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok