Hop til indhold
  • 0

Problemer med link af Wireless dimmer


Stauning
 Share

Spørgsmål

Hej

Jeg har problemer med at få linket mine wireless lampeudtag til min controler.

Det er wireless lysdæmperer version 2.01

Når jeg trykker på A for at starte linkningen skulle lysdiode B lyse konstant. Men den blinker hos mig ?  Hvad skylles dette, der er belastning på dæmperen, og jeg har prøvet at nulstille den.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
3 timer siden, Stauning skrev:

Hej

Jeg har problemer med at få linket mine wireless lampeudtag til min controler.

Det er wireless lysdæmperer version 2.01

Når jeg trykker på A for at starte linkningen skulle lysdiode B lyse konstant. Men den blinker hos mig ?  Hvad skylles dette, der er belastning på dæmperen, og jeg har prøvet at nulstille den.

Hej Stauning, og velkommen til IHC-User.

Hvis du trykker på "A" når enheden allerede er linket vil lysdioden blinke.

Prøv at unlinke enheden.

Jeg mener ikke at der skal være belastning på version 2.xx, men ellers må du lige sørge for at der er belastning på.

Prøv at linke den igen.

Evt. slet alle links i controlleren, send et tomt projekt til controlleren. (Husk backup)

Send dit projekt igen og link alle enheder i gen, så skulle det køre.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
16 timer siden, Bjarne Sørensen skrev:

Hej Stauning, og velkommen til IHC-User.

Hvis du trykker på "A" når enheden allerede er linket vil lysdioden blinke.

Prøv at unlinke enheden.

Jeg mener ikke at der skal være belastning på version 2.xx, men ellers må du lige sørge for at der er belastning på.

Prøv at linke den igen.

Evt. slet alle links i controlleren, send et tomt projekt til controlleren. (Husk backup)

Send dit projekt igen og link alle enheder i gen, så skulle det køre.

Hej og tak for svaret.

Jeg har prøvet at sende et tomt projekt, Jeg har prøvet at nulstille dimmeren ved at holde "A" inde indtil dioden blinker rød/grøn

Der er ingen links i mit program, da det er den første dimmer jeg skal have monteret. 

Har både prøvet med og uden belastning, hvis jeg holder "1" / "2" inde kan jeg dæmpe op / ned manuelt på dimmeren.

Jeg har købt 2 helt nye, og de gør det begge to.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Uanset om der er signal til en kontroller eller ej så begynder dioden at blinke.

Du har selvfølgelig været inde i "Controller" - "Link/test LK IHV Wireless produkter" inden du trykker på dæmperen?

Prøv evt. at kontrollerer forbindelsen til antenne, er den skruet rigtigt på osv.

Med 2 helt nye dæmpere så er sandsynligheden for fejl her meget lille.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
21 timer siden, Henning Pedersen skrev:

Uanset om der er signal til en kontroller eller ej så begynder dioden at blinke.

Du har selvfølgelig været inde i "Controller" - "Link/test LK IHV Wireless produkter" inden du trykker på dæmperen?

Prøv evt. at kontrollerer forbindelsen til antenne, er den skruet rigtigt på osv.

Med 2 helt nye dæmpere så er sandsynligheden for fejl her meget lille.

 

Er der en måde man kan teste om det er antennen eller controlleren den er gal med?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok