Hop til indhold

Så sker der måske alligevel noget nyt med IHC


ree_dk
 Share

Recommended Posts

Det lader til der kunne være produktopdateringer på vej fra Schneider/LK til IHC. 

De bruger i hvert fald penge på Facebook for at få flok til at signe op på deres nyhedsbrev for IHC. 

De er i skrivende stund igang med at promovere de nye LK FUGA produkter (stikkontakter med USBlader 1A). Hvor samme fremgangsmåde blev brugt.

Vi må krydse fingre for der nu endeligt kommer fokus på IHC!

 

image.jpeg

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skal nok ikke gøre dig de helt store forhåbninger.

De har før haft et specielt "site" til IHC kaldet IHC Xpert hvor man kunne tilmelde sig nyheder. Det begrænser til:

  • 11-02-2016 FB opdatering
  • 14-08-2015 Ny fugt sensor
  • 01-07-2015 Ny IHC software (stadig defekt firmware dd)
  • 01-04-2015 Android App update
  • 03-06-2014 IOS apps opdatering
  • 04-04-2014 IOS apps opdatering
  • 11-12-2013 Ny wireless dimmer (hw ver 2.)
Link til kommentar
Del på andre sites

Det har jeg såmænd også. Jeg er glad for min installation og ærgrer mig ikke over alle de timer jeg har brugt med IHC (og dette skønne site).

Det er heller ikke sådan at jeg fraråder folk at installere, udtaler mig negativt eller lader min evt. personlige galde flyde ud på Internettet Jeg prøver bare at forholde mig sobert til fakta.

Jeg håber altså også stadig at de (LK/Schneider) tager sig sammen, men med det vi har set indtil nu -specielt med lukketheden omkring JAVA problemstillingen, så er det altså svært at bevarer optimismen, blot fordi der nu er blevet ansat en ny studenter medhjælper i markedføringsafdelingen der mener Facebook er det evigt saliggørende medie.

Link til kommentar
Del på andre sites

Måske den forkerte tråd, men der er kommet en ny java opdatering 8-Update 101, og den vil godt akseptere LK' s manglende certifikat opdatering.

Så nu kan jeg IGEN bruge IHC Administrator og Service view - uden at nedgradere.Der er ikke længere certifikat blokering.

Så mangler vi blot en stabil FW fra LK / Schneider.:angry:.

Go' sommer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok