Hop til indhold

Java opsætning


Torben V
 Share

Recommended Posts

Hej Lars

Jeg har oplevet samme problemer som Torben beskriver og selv om jeg opdaterede til 2.7.220 har jeg samme problem. Jeg afvises på grund af outdated certifikat. Jeg har søgt meget - også på nettet - uden at finde en løsning. Den må jo findes. Så hvad gør jeg?
Min gamle PC med Win XP og gammel Java kan jeg logge på med - og jeg tør ikke opdatere denne. For så er jeg helt lost :-)

Så al hjælp er meget velkommen.

 

Mvh Erling (har haft anlægget siden 2011)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Som der står i den anden tråd er der ikke helt komlabilitet mellem JAVA versionerne og så IHC versionerne. Det er det som giver problemerne.

Hvis du har én PC der virker så benyt den, og afvent at LK kommer med en ny firmware.

Alternativt, down-grade din JAVA på dine øvrige PC´r til en version der er kompatibel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lars

Først tak for din hurtige respons.

Ja, det er ærgerligt at LK/Schneider Electric er så langsomme. Eksisterende kunder kommer åbenbart i anden række ved problemer. Problemet er jo ikke nyt. Mærkelig forretningsmodel.

Ja, jeg må vente. Jeg ser dog lige om jeg ikke får tid til at ringe til dem, så de ved at der er endnu en utilfreds kunde. Måske kan det lægge pres på dem og få den SW ressource frigivet, så vi kan få en fungerende FW.

mvh Erling

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
På 17/5/2016 at 14:28 , MaxH skrev:

Har lige snakket med deres support og det lød til der skulle komme en ny firmware i næste uge :)

 

Max

I LK sprog betyder det nok sidst i næste mdr. hvis vi er heldige. Har lige checket deres web site, og jeg kunne ikke se noget om ny firmware, eller at de overhovedet erkender at der er et problem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lars

Nu er ugen jo ikke gået endnu :-)

Men hvis ikke der sker noget, kunne vi måske overveje at vi alle ringer, blot så de forstår at det ikke er en "nice to have" feature vi efterspørger, som de kan komme med engang når de ikke lige har andet for.
Jeg synes at vi lige skal vente, og give dem en chance så de kan vise at de er til at stole på.

Mvh Erling

Link til kommentar
Del på andre sites

 

På 25/5/2016 at 20:58 , Erling Bjærre skrev:

Hej Lars

Nu er ugen jo ikke gået endnu :-)

Men hvis ikke der sker noget, kunne vi måske overveje at vi alle ringer, blot så de forstår at det ikke er en "nice to have" feature vi efterspørger, som de kan komme med engang når de ikke lige har andet for.
Jeg synes at vi lige skal vente, og give dem en chance så de kan vise at de er til at stole på.

Mvh Erling

Nej men det er den nu, og det ser desværre ud til at min forudsigelse kommer til at holde stik. Såvidt jeg kan se på LK's website er der ikke kommet nogen ny firmware. Den eneste ændring, som iøvrigt er et par mdr. gamle, er at de har ændret lidt på teksten, så den nu fremgår at Java 8 update 66 er supporteret. Men bortset fra det er der INTET som tyder på at der kommer en ny firmware eller at de har erkendt at der er et problem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok