Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Folkens,

Jeg har et ønske om at få sat en PIR op udenfor som kan registrere når noget bevæger sig for så at tænde lyset på nogle forskellige steder rundt om huset (Udendørslys).
Dog er jeg bare ikke helt sikker på hvilke PIR der er understøttet til formålet. Nogle af dem jeg har kigget på koster jo kassen :).

Jeg kunne godt tænke mig et 360 graders PIR som denne: http://www.lk.dk/produkter/ovrige-elektronik-produkter/udendors-pir/argus-udendors-pir-360-hvid/?_t_id=1B2M2Y8AsgTpgAmY7PhCfg%3d%3d&_t_q=PIR&_t_tags=language%3ada&_t_ip=10.224.12.19&_t_hit.id=DisPlay_LK_Core_Models_Commerce_ProductVariant/CatalogContent_e2a44134-8443-4ef1-97bd-e4866a1cbf73_da&_t_hit.pos=19

Umiddelbart som jeg husker de tidligere PIR (før jeg fik IHC), skulle de lamper der skulle reagere på dette jo sidde i forlængelse af PIR'en.
Skal man ikke blot have en PIR hvor den sender signalet til ens IHC eller hvordan foregår det?

Beklager, men er lidt ny på det her :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lars,

Tak for svar. Kan godt se de har en. Man kan nok bare placerer den oppe under udhæng hos mig, så dækker den det den skal.

Skal den så bare sættes på 24v modulet og så bare findes inde i vieweren? Ved du hvilken FB jeg kan bruge til den?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...
På 6/5/2016 at 14:24 , Lars Jacobsen skrev:

Mener der er 3 forbindelser på de almindelige PIR +24V 0V og så signal ud som forbindes til en indgang på et 24V inputmodul.

Hvilken FB du benytter er underordnet. Der er sikkert en standard FB der passer. PIR er jo i princippet bare en kontakt.

Hej Lars,

Du har 100% styr på det her - kan du smide et link på en af de PIR som du ved virker og som jeg kan købe i en webshop - resten må være op til elektrikeren :)

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok