Hop til indhold
  • 0

Nye skruer til IHC Wireless modul


Morten Stryhn
 Share

Spørgsmål

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
7 timer siden, Morten Stryhn skrev:

Hej - jeg har desværre været ude for, at nogle af skruerne/boltene, som bruge til at fastgøre modulerne ikke holder så længe (markeret med rødt på billedet).

Men hvor køber jeg nye skruer/bolte?

Hos din lokale elektriker, eller stjæler dem fra en anden LK indsat, køber den billigste fuga indsats du kan finde i Harald-Nyborg. Skruerne og kløerne er de samme på alle FUGA indsatserne. Hvis din lokale elektriker følger reglerne har han sikkert nogle skruer og klør liggende, da de skal erstattes med afbr. skruer når man monter i indmurings dåser.

Men hvad gør du ved dem? Jeg har aldrig set en skrue eller klø knække. Men jeg har set mange elastikker knække, men det gør ikke skruerne eller kløerne ubrugelige.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
57 minutes ago, Lars1 said:

Hos din lokale elektriker, eller stjæler dem fra en anden LK indsat, køber den billigste fuga indsats du kan finde i Harald-Nyborg. Skruerne og kløerne er de samme på alle FUGA indsatserne. Hvis din lokale elektriker følger reglerne har han sikkert nogle skruer og klør liggende, da de skal erstattes med afbr. skruer når man monter i indmurings dåser.

Men hvad gør du ved dem? Jeg har aldrig set en skrue eller klø knække. Men jeg har set mange elastikker knække, men det gør ikke skruerne eller kløerne ubrugelige.

Det er heller ikke fordi selve skruen bliver skæv eller knækker - det er selve kærven som bliver nemt ødelagt på nogle af skruerne.

Desværre er længden ikke ens på IHC-modulerne og de gammeldags afbrydere - det prøvede jeg også og der er nok forskel i længden til at den løsning ikke er mulig :(

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 18/4/2016 at 18:01 , Morten Stryhn skrev:

Det er heller ikke fordi selve skruen bliver skæv eller knækker - det er selve kærven som bliver nemt ødelagt på nogle af skruerne.

Desværre er længden ikke ens på IHC-modulerne og de gammeldags afbrydere - det prøvede jeg også og der er nok forskel i længden til at den løsning ikke er mulig :(

Jeg har aldrig oplevet at kræven på skruerne er blevet ødelagt. Jeg vil kalde det en fabrikations fejl, og jeg vil ikke være bleg for at ringe og brokke mig til LK eller der hvor du har købt IHC modulerne. Nye skrue/klo sæt koster ikke meget at sende i et brev.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok