Hop til indhold

Recommended Posts

Min IHC Tablet App på min iPad "fryser" i starten ???

Jeg har lige opdateret firmwaren i controlleren og derefter hentet IHC Tablet på min iPad. Det hele gik fint efter bogen, og IHC Tablet har også hentet projektet fra controlleren.

Men når jeg starter med at vil vælge et billede fra min kamera-rulle på iPad'en, så bruger den billedet som baggrund og det fylder hele skærmen på iPad'en. Derefter "fryser" App'en, jeg kan i hvert fald ikke gøre noget som helst på billedet, jeg kan kun komme ud af App'en og afinstallere App'en igen og derefter starte forfra, med samme problem.

Nogen gode forslag ???

Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutter siden, andersnygaard skrev:

Min IHC Tablet App på min iPad "fryser" i starten ???

Jeg har lige opdateret firmwaren i controlleren og derefter hentet IHC Tablet på min iPad. Det hele gik fint efter bogen, og IHC Tablet har også hentet projektet fra controlleren.

Men når jeg starter med at vil vælge et billede fra min kamera-rulle på iPad'en, så bruger den billedet som baggrund og det fylder hele skærmen på iPad'en. Derefter "fryser" App'en, jeg kan i hvert fald ikke gøre noget som helst på billedet, jeg kan kun komme ud af App'en og afinstallere App'en igen og derefter starte forfra, med samme problem.

Nogen gode forslag ???

UPS, bare glem spørgsmålet, skulle bare lige finde ud af det med at stryge 2 fingre ned og så kommer valgmulighederne frem ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok