Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Er der nogle af jer der har installeret videoovervågning derhjemme? Kunne godt tænke mig at få sat noget op, da jeg ligger meget ude med mit arbejde, men ved ikke helt hvad det skal være for noget, andet end PoE nok vil være meget smart mht. til installering og opsætning.

Så har i noget i kan anbefale :)?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mikael,

Benytter ACTI TCM domes som er PoE forsynet. Optagelse sker på HP Micro server installeret med Milestone.

Milestone tillader meget fleksibel opsætning synes jeg. Såvel live video som historiske optagelser tilgår vi via Windows Phone, iPhone og iPad app.

Hilsner Ole.

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mikael

Jeg benytter Hikvision 3MP dome til udendørs og et 3MP cube til garagen - alle PoE. Jeg syntes kvalitet og pris er fornuftig på disse. Til software benytter jeg Milestone XProtect Go (deres gratis version). Men man kan også benytte det indbyggede SD kort slot til optagelse og Hikvisions egen mobil App. Alle mine kamera er koble på IHC'n via deres alarm-input og et IHC Output 400/8 x 10 modul (potentialfrit relæ).

Jeg har god erfaring med at handle hos http://ipcam-shop.dk/ og http://cf-security.dk/ God og venlig service. Jeg havde en masse spørgsmål omkring valg af kamera og optimal placering mv. Og et venligt råd (taler af egen erfaring), hvis du overvejer at handle hos http://gpa-danmark.dk/, så lad vær.

Mvh Søren

Link til kommentar
Del på andre sites

Pas på med at bruge SD kort. De er kun designet til få læse/skrive operationer. Kender til flere eksempler med Raspberry's som efter 1 år er holdt op med at virke fordi SD kortet blev brugt som eneste lager enhed.

SD kort er fine til digital kamera etc. hvor data bliver ændret mindre end 1 gang om ugen i snit. Som lagerings enhed for data som bliver ændret flere gange dagligt dur de ikke. De bliver slidt op alt for hurtigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for de alle gode inputs, der er lidt der skal kigges nærmere på :)

Kan dog se mange ikke kan fås i sort men kun hvid, og mine udendørskameraer vil jeg gerne have i sort :/

Havde et D-link kamera til at ligge jeg legede lidt med for et års tid siden, og det fungerede egentlig meget godt med der gratis app til mobilen, og deres gratis software til PC'en.

Optagelse, og bare generelle opsætning skal gerne være forholdsvis nemt :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok