Hop til indhold
  • 0

IHC Visual input modul til Jablotron


Dbjerring
 Share

Spørgsmål

Hej forum,

Er ny i forummet her, og håber at finde noget sparring til et spændende projekt.

Vi har installeret en Jablotron 100 alarm og skal nu igang med vores Visual controller 2 med wireless funktion.

I den forbindelse vil jeg gerne have at alarm og Visual controlleren kan snakke sammen. Min tanke var et Input modul 24v/24v fra IHC og så køre et output modul fra Jablotron (30v).

Det endelige produkt skulle gerne være at lyset i en given gruppe kan tændes, når entresirenen lyder.

Er der nogen gode bud på om ovenstående er muligt, samt om det er den rigtige metode?

vh David

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

For det første vil jeg anbefale 24/3 moduler isteddet for 24/24. 24/3 er billiger i drift end 24/24 og supporter temp. sensor etc. hvilket 24/24 officielt ikke gør.

Derudover skal du sikre dig at der er potential frie relæer i din alarm. Hvis dette er tilfældet forbinder du bare 0V og en af indgangene på dit IHC modul til det potentiale frie kontaktsæt på din alarm.

Hvis din alarm ikke har potential frie relæer, skal du have overdragelses relæer mellem dit IHC modul og din alarm. Spolen på overdragelses relæet tilsluttes outputtet på din alarm, mens 0V og indgangen på dit IHC modul forbindes til det potential frie kontaktsæt på dit overdragelses relæ.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok