Hop til indhold
  • 0

IHC - freelance programmering?


henrikro
 Share

Spørgsmål

Hej, 

 

Jeg har en IHC installation, hvor jeg er i bekneb med tid til at nå at lave et ordentligt og "pænt" program + dokumentation - men har den fulde forståelse af selve IHC programmeringen.

Jeg ville derfor høre, om der findes nogen, som har evner og lyst til at udvikle og strukturere et sådant IHC Visual program - mod betaling naturligvis :-)

Idet der kun vil være tale om programmering, som jo kan overføres direkte - vil den geografisk placering ikke have nogen betydning....

 

Mange hilsner,

Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
8 timer siden, Henning Pedersen skrev:

Hej Henrik

Velkommen til IHC-user.

Jeg laver faktisk ikke andet, så det er ikke noget problem.

Jeg sender dig en privat besked på IHC-user med yderligere info om alle mulighederne.

Hej Henning

Hvis du ikke laver andet, tænker jeg du har ret godt styr på programmering af IHC, men er du med din erfaring stadig ude for ustabilitet og genstarter af controlleren, eller har du rent faktisk held med at holde de systemer du programmerer stabile ?

vh

René

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Rene

Inden jeg i torsdags, begyndte at teste en ny funktionsblok ved strømsvigt mm. havde kontrolleren kørt i 29 hele dage med FW 220. :)

Om jeg har 100% styr på FW 220s stabilitetsproblemer tør jeg ikke garanterer, men min egen kontroller, der her i vinterhalvåret kun bliver brugt til arbejde og test, bliver der ofte lagt både små delprojekter og +10MB store projekter ned på den - uden at den brokker sig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok