Hop til indhold
  • 0

Java igen igen


nich
 Share

Spørgsmål

Undskylder mange gange. Jeg ved godt at der I forvejen er alt for mange tråde på forummet til, at man skulle tro at LK tog deres kunder seriøst, men nu er den altså gal igen.

Jeg kører fw 2.7.199 på en W7/64 og jeg har igen tabt forbindelsen til serviceview. tsl 1,0 og 1,1 er slået fra. Java ver 8  er af-installeret og installeret flere gange. Alligevel får jeg en blokering af IHC serviceviewet.

Hvad gør jeg denne gang? Har prøvet med at sætte forskelligt ind på exception list - også uden held.

Kommer der ikke snart et produkt på markedet så vi kan smide IHC ad h..... til?

 

nich

Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg har nu givet op på den ene af mine bærbare - den anden virker stadig.

Så langt er jeg:

IP'en er på min exception list (det fungerer uden port)

Java har været afinstalleret og installeret.

TSL 1.1 og 1.2 er slået fra.

Den starter op men kommer med en meddelelse om at JAVA blokerer på grund af sikkerheds regler, og jeg kan sige ok hvorefter den lukker ned.

Jeg har kæmpet med det mange gange før, men denne gang vil jeg bare ikke komme igennem grrrrrrrr.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Har samme problem(er)... Først afinstallerede jeg al Java og geninstallerede. Uden succes. I en tråd så jeg, at 6.11 skulle virke. Afinstallerede igen og fandt den gamle Java. Nu får jeg adgang til controlleren med dialogbokse. Problemet er bare, at den - når jeg bruger http://usb - ikke giver mig mulighed for at indtaste password - så den fejler. Når jeg bruger ip, siger den, at den ikke kan logge mig ind (og ja, jeg er HELT sikker på adgangskode, da det stadig er admin/admin).

Nå, prøvede så igen med java 8 - som den nyeste firmware skulle kunne håndtere (2.7.220). Dér får jeg bare - ligesom Nich - en java blokering... Det er bare noget møg!!!

Ville sætte stor pris på, om der er nogen, der kan hjælpe. Har nu arbejdet med op/nedgraderinger, af- og geninstallationer i 2 aftener - bare så jeg kan få ændret IP adressen i controlleren til at passe til mit netværk. Godt nok ikke verdens bedste produkt!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
17 timer siden, 6400 skrev:

Har samme problem(er)... Først afinstallerede jeg al Java og geninstallerede. Uden succes. I en tråd så jeg, at 6.11 skulle virke. Afinstallerede igen og fandt den gamle Java. Nu får jeg adgang til controlleren med dialogbokse. Problemet er bare, at den - når jeg bruger http://usb - ikke giver mig mulighed for at indtaste password - så den fejler. Når jeg bruger ip, siger den, at den ikke kan logge mig ind (og ja, jeg er HELT sikker på adgangskode, da det stadig er admin/admin).

Nå, prøvede så igen med java 8 - som den nyeste firmware skulle kunne håndtere (2.7.220). Dér får jeg bare - ligesom Nich - en java blokering... Det er bare noget møg!!!

Ville sætte stor pris på, om der er nogen, der kan hjælpe. Har nu arbejdet med op/nedgraderinger, af- og geninstallationer i 2 aftener - bare så jeg kan få ændret IP adressen i controlleren til at passe til mit netværk. Godt nok ikke verdens bedste produkt!

 

Man kan starte LK IHC's JAVA applikationer af 2 veje. Enten fra et link i et browser vindue, eller et link fra IHC gruppen i start menuen.

Hvis man starter via et link i et browser vindue, skal man i nogle browser sætte JAVA rettigheder, eller sænke browserens sikkerheds niveau til lav. Det er ikke JAVA, som styre disse settings.

Hvis man starter via et link fra f.eks. start menuen, så skal man ikke først slåsse med browser sikkerheden. Så er det kun JAVA man skal slåsse med.

Hvis vi skal hjælpe dig, bliver du nød til at fortælle hvordan du starter JAVA, og hvornår fejlen kommer, om JAVA overhovedet når at starte etc.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok