Hop til indhold
  • 0

beolink blok med IHC bolig


Kim carlsen
 Share

Spørgsmål

Hej

Sidder og kigger på IHC bolig funktionsblokkene og en B&O IR link.

Jeg synes ikke jeg kan få det til at virke ordentligt.

Jeg har et 4 tryk ved døren, samt en IR modtager, der skal styre en wireless dæmper.

Det jeg gerne vil opnå er at jeg kan fremkalde forskellige scenarier, samt regulere lysniveauet fra både tryk og fjernbetjening. Og det skal kobles sammen med Bolig master.

Jeg vil gerne kunne styre det på same måde som B&O LC2 hvor man trykker eks light+ 1 for et scenarie for at tænde og så kan regulere op/ned. Her er jeg nød til at trykke light + 1 + op for at tænde.

På sigt kommer der endnu en IR modtager på i et andet rum i serie, hvor jeg ønsker at kunne trykke eks light + 2 uden at jeg styrer det andet rum.

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal benytte 1.1.05 eller om jeg bare skal linke direkte til 9.2.03?

 

på forhånd tak

beolink.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
10 hours ago, Kim carlsen said:

Hvordan benytter i B&O IR øjet ( dem der måtte have det)?

B&O IR øjet fungerer bare som et alm indgangsmodul, hvor de 16 kanaler så har forskellige placeringer på fjernbetjeningen. 

Jeg har et liggende jeg ville have i soveværelset, men den ide droppede jeg hurtigt og overgik til at bruge telefonen når der skulle slukkes.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 27/12/2015 at 08:06 , Clemen skrev:

B&O IR øjet fungerer bare som et alm indgangsmodul, hvor de 16 kanaler så har forskellige placeringer på fjernbetjeningen. 

Jeg har et liggende jeg ville have i soveværelset, men den ide droppede jeg hurtigt og overgik til at bruge telefonen når der skulle slukkes.

Hvordan styrer man så den indgang, til IR ... har nemlig prøvet at montere en lydgiver i et andet rum. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok