Hop til indhold
  • 0

Simulering Virker Men Fejler Når Jeg Uploader


Jason Robert Hill
 Share

Spørgsmål

Hej

 

Jeg har lige lavet min første IHC installation hjemme hos mig selv. når jeg laver simuleringen i ihc visual 2.0 virker det hele som det skal men når jeg så uploader programmet som også virker fint sker der ikke mere. selvom jeg siger i mit program at udgangen skal starte med at være "ON" tænder lyset stadig ikke. Hvad har jeg glemt at gøre??

 

jeg har vedhæftet programmet.

 

håber i kan hjælpe så der kan komme lys i huset :)

test.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

17 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Du skal starte i serviceview, hvis du er tilsluttet via USB til controlleren skiver du i adressefeltet i en browser http://USB eller hvis det er over netværk bruger du IP-adressen på controlleren, her kan du så vælge service view og der kan du markerer din udgang og aktivere udgangen, og se om lyset tænder, du kan ligeledes aktivere et tryk i installationen og så om det registreres på skærmen...

 

i din eltavle har du monteret 4stk output 230V (ifølge dit program) disse skal have en fase på L klemmen, både på oversiden og undersiden, for at de kan sende strøm og til lampen, derudover skal der være monteret tre svagstrømsledninger på output modulet, en +24V (fra strømforsyningen) og en Datalinie og 0V fra controlleren, hvis ikke disse er monteret, så virker det i hvert fald ikke..

 

Det samme gøre så selvfølgelig gældende på dine input moduler i tavlen, de skal også have 24V dataline og 0V  

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Der er ikke nogle af dine udgange der er sat med initial værdi til ON, du må ikke være i simulering, dobbeltklik på udgangen, klik på konfigurer udgang og vælg ON under initialværdi, så skulle den udgang gerne gå ON når du har sendt programmet til controlleren...

Men hvorfor vil du have dem til at gå on når du sender programmet ? så du kan rende rundt og slukke dem manuelt ingen ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok