Hop til indhold
  • 0

Konvertering Ihc Fil Til Vis Fil, Trenger Hjelp


Frode Roksvåg
 Share

Spørgsmål

Har kjøpt ny controller med Visual samt en del nytt trådløs utstyr osv

 

Jeg fikk ut filen fra den gamle controller som nå står på anlegget med Visual 1.37, men den filen har en en ending med .ihc og jeg får den ikke opp i det nye programmet Visual 2.7.101 slik at den kan legges inn i den nye controlleren.

Er det noen som kan konvertere disse filene fra .ihc til .vis ?

 

Fikk ikke min IHC fil vedlagt her pga type men kan sende på mail eller annet om noen kan hjelpe 

 

Donerer gjerne noen kroner over på konto til den som vil hjelpe en stakkers amatør 

 
se link til mitt prosjekt:
 
Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det er ikke altid nemt og Bare lige til at konvertere et visual 1 program, det kan især give udfordringer hvis dokumentationen ikke er iorden på programmet, uden lige at kunne huske Frodes program, mener jeg at det var et lidt omstændig program, og når man ikke selv kender huset, hvor trykkene sidder osv, kan det være mere besværligt igen, hvis dokumentationen ikke er iorden, derfor plejer jeg at sige, at den konvertering jeg laver, er så godt som køreklar, det vil sige, den kan uploades til controlleren og så virker alle basale ting, så kan man derefter selv rette til, eller også står jeg gerne til rådighed med yderligere hjælp, hvis noget driller..  

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tak for svarene.

Den .ihc konfiguration jeg har, er omkring 7000 linjers XML, indeholdende en del hjemmelavede funktionsblokke.

Det vil være en stor hjælp for mig hvis jeg med simpel manipulation af XML koden kunne få en del af konfiguration med over på den nye controller.

Er der nogle retningslinjer du @BrianPedersen bruger til det, eller er der kun den hårde metode med kopiere del for del, som nævnt af @Lars Jacobsen?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok