Hop til indhold

Vis Ind-Og Udgange I Visual 2


Recommended Posts

Hvis det er live status så skal du bruge Serviceview programmet. Log ind på controlleren forsiden og kør det derfra. Det er en Java aplikation der downloades fra selve controlleren og er ikke et program på PC'n.

Hvis det er for at se hva der er forbundet hvortil, så udskriver du dokumentationen fra menu linien i Visual programmet.

Husk en udgang bør kun være konfigureret een gang. Er den konfigureret flere gange kan det give "mærkelige" hændelser.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis det er live status så skal du bruge Serviceview programmet. Log ind på controlleren forsiden og kør det derfra. Det er en Java aplikation der downloades fra selve controlleren og er ikke et program på PC'n.

Hvis det er for at se hva der er forbundet hvortil, så udskriver du dokumentationen fra menu linien i Visual programmet.

Husk en udgang bør kun være konfigureret een gang. Er den konfigureret flere gange kan det give "mærkelige" hændelser.

Tak for info og det er med stor Succes, jeg kan se hvad jeg laver, det er for lidt jeg programmerer og glemmer det fra gang til gang.

Og tak for den info med udgang for da jeg skiftede fra gl. Controller til visual 2 for 2 år siden gik det ret hurtig med at programmere og har haft mærkelige hændelser siden. Så nu må jeg sjekk hele programmet :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok