Hop til indhold
  • 0

Controller Fryser Med Nyeste Firmware


Danni k
 Share

Spørgsmål

Hej folkens...

 

Nu har jeg to dage i træk oplevet at controlleren fryser efter jeg opdaterede firmware i sidste uge...

 

Den har ellers kørt udmærket nogen dage men jeg frygter da lidt det er noget den vil til at gøre til en dårlig vane... :-/

 

Andre som oplever noget lignende efter de har opgraderet??

 

 

 

Mvh Danni.

Link til kommentar
Del på andre sites

Recommended Posts

  • 0

Det hjalp lidt med at fjerne temperatur indgangene som ikke blev brugt.. holdt en uge og så var den gal igen...

 

Har snakket med LK og det med den fryser siger ham jeg snakkede med ikke er et kendt problem så han ville gerne jeg ned gradere firmware og ser om det samme sker der..

 

Så det har jeg gjort da jeg ikke kan bruge så ustabil en controller til noget.... :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej,

Nogle af jer skriver om controller der fryser og genstarter af sig selv - uden jeres medvirken.

Formoder i opdager det i admin på controller oppetid?

Min fryser kun, når jeg piller ved den - især timeserveren.

Kører nyeste FW, Visual og HW. 6.2

Det trådløse virker markant bedre med den nye FW, måske er jeg bare heldig? , men der er da delte meninger om det her i forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Min fryser ikke, men genstarter med 7-9 dages mellemrum. Somregl i forbindelse med at jeg går på den via IHC visual eller service view, men også sommetider når jeg ikke er hjemme. Det sidste ved jeg fordi jeg har lavet en lille funktions blok i den, som logger tidspunktet for en powerup hændelse. Den snyder dog lidt, da upload af et nyt program også tricker en powerup hændelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Er der noget der har fået snakket med LK om disse genstart med 2.7.220, hos os går der ca 2 dage mellem genstart

Jeg tvivler. LK gider ikke længere tage mod fejl rapporter etc. medmindre det sker via en installatør, og ingen af de installatør jeg har talt med, gider rapporter fejl til LK, da de alligevel aldrig høre mere. Defekt HW får de ombyttet via grosisterne.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hejsa, 

Jeg har et setup kun med Hardware 6.1 og seneste controller software. 

Mit setup er rent wireless, ca 10 loftudtag og 15 forskellige tryk, nogle fjernbetjeninger og nøgleringe. 

mit problem er at controller stopper med at reagerere engang imellem. Jeg kan se på den blå lampe på controlleren at den reagere blinker når jeg trykker men controller får ikke ligesom sendt signalet videre. 

Jeg har den lange antenne sat på controlleren.

Er det et "udbredt" problem også

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej alle. Jeg har brugt en del tid på ovenstående inkl. minutiøs gennemgang af program udelukkende med nyeste funktionsblokke fra LK og kun een fb pr output. Med firmware 199 kan den køre i månedsvis uden genstart, men med 220 genstartes ca. en gang om ugen. Jeg har talt med LK support, som sagde, at enkelte kunder oplever dette. Jeg anbefaler at bruge version 199, hvis man ikke har noget af det nye hardware understøttet i 220. Version 199 kan i øvrigt bruges sammen med Java 8.101. Som alle håber håber jeg at LK vil fikse dette.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Min nye controller HW 7.1 med nyeste FW er “ frosset “ for første gang her til morgen hvor vi gik over til sommertid.

Den har ellers kørt helt stabilt bortset fra det trådløse, hvor signalstyrken ( RSSI ) varierer enormt meget.

En reset på fronten med en blyant fik den op at køre igen..,  Andre med samme oplevelser ??, så LK skal have besked.

Jørgen.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok