Hop til indhold

Ihc Reagerer Ikke Efter Nyt Program Er Indlæst


Recommended Posts

Hej.

Jeg har indlæst et modificeret program til  min IHC men nu er der ingenting der virker udover min PIR i bryggers.

Jeg har tidligere haft indlæst programmet hvor det har virket, og jeg har prøvet at indlæse det oprindelige igen, men det virker nu heller ikke.

Jeg har en IHC Visual Controller der hedder 820BA202 og den kører med firmware 2.3.586

 

Jeg har haft problemet før og da blev jeg med at indlæse programmer nogle gange og så pludselig virkede det. Jeg kører via USB

Er der noget jeg skal gøre efter indlæsning af programmet før det ligesom virker eller hvad kan der være galt?

Jeg har prøvet at have strømmen taget fra i et halvt minuts tid men det virkede heller ikke.

Jeg ser frem til at høre hvad I har af bud for det er lidt uholdbart at der kun er lys på kontoret og bryggers som i øjeblikket....

 

 

Mvh

Esben

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Velkommen til..

 

Prøv at uploade et helt tomt program til controlleren, og prøv så at uploade det nye program igen, og så er det i øvrigt altid en god ide at opdatere firmwaren til den nyeste, den hedder pt. 2.7.199

Hej.

Mange tak for hjælpen. Det virker når prøver via din metode. Meget nemmere.

Angående firmware - kan man så altid opgradere til den nyeste. Min controller har jo nogle år på bagen efterhånden.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok