Hop til indhold
  • 0

Dimmmer 400Uni Og Blink


Jacob Damgaard
 Share

Spørgsmål

Hej IHC gutter

 

Jeg vil gerne have mit lys til at blink når vores alarm går igang, men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg får mine Dimmer 400Uni med inde over der?

Jeg har brugt 1.2.02.A og har prøvet at sætte men1 til 0% lys og men2 til 100% men uden held, bruger jeg den forkert funktionblok ?

 

Håber i kan hjælpe :)

 

Mvh

Jacob

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Tager du højde for rampe op og ned tiden i dimmeren?

Men ellers kan du godt gøre det, bare med en langsom blink så dimmeren lige når at registrere det. Husk dog en kort puls til dimmeren.

 

Ellers blinker dimmeren jo når man har sat et nyt mem, så jeg ved ikke om det vil fungere, men du give den et konstant signal på en mem indgang du ikke bruger til andet, så vil dimmeren blinke når når den har sit niveau, men om den fortsætter med det har jeg ikke prøvet :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg ville skiftevis sende en puls til Mem2 og Sluk, og hvis det skal være rigtig godt, lave det så man lige "gemmer status" (tændt/slukket) af dimmeren i en fb., inden man sætter den til at blinke, så man kan skifte tilbage til samme status igen, når den stopper med at blinke. Som Bjarne nævner, skal du nok lige tage højde for en kort rampetid ved aktivering af dimmeren, så pulserne ikke afgives for hurtigt efter hinanden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok