Hop til indhold

Fattigmands 'graverede' Tangenter


 Share

Recommended Posts

Her er et par eksempler på mine fattigmands 'graverede' tangenter.

 

For ikke at bruge en masse penge på graverede tangenter, for derefter at finde ud af, at det måske skulle laves på en anden måde, så har jeg lavet en midlertidig løsning.

 

Ikonerne har jeg hentet fra Tangentdesigneren, og printet ud på en Brother labelprinter.

 

Jeg har ikke taget mig ulejligheden til at afmontere tangenterne, hvorfor de ikke sidder 100% lige.

 

Under alle omstændigheder er det billige WAF point, og nu kan gæsterne også finde ud af hvilke knapper de skal trykke på.

 

 

post-528-0-86442500-1422196174_thumb.jpg

post-528-0-86447400-1422196186_thumb.jpg

post-528-0-33919400-1422196263_thumb.jpg

post-528-0-28777800-1422196274_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg købte engang nogle specielle "gnubbeoverføringsark" fra England, efter at have læst et indlæg i det gamle forum.

Ved ikke om jeg kan finde indlæget eller produktet igen. Skal lige prøve at kikke i gemmerne for jeg fik aldrig lavet eller monteret symbolerne.

EDIT:

http://www.craftycomputerpaper.co.uk/static.aspx?page=step_dry_rub_off_decals

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 years later...

Ved godt at det er et gammel indlæg fra 2015.

På 27/1/2015 at 19:37 , Claus Skovgaard skrev:

Tak for info. Er det til brug sammen med en alm. inkjetprinter? Du må gerne lægge et par billeder op :-)

Jeg er også spændt på at se billeder. 

Nu har jeg forsøgt mig med  Symbolsoftware for Opus 66.zip , men det er godt nok et mindre helvede at klippe udskriften til, så det passer til trykkene. 

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Damian Litka skrev:

Ved godt at det er et gammel indlæg fra 2015.

Jeg er også spændt på at se billeder. 

Nu har jeg forsøgt mig med  Symbolsoftware for Opus 66.zip , men det er godt nok et mindre helvede at klippe udskriften til, så det passer til trykkene. 

LK har lavet ark med labels, som passer til OPUS tangenterne. Så slipper man vist for at klippe/klistre. :)

De findes i 2 versioner - InkJet printer og LaserJet printer.

Link til InkJet   >>>>HER<<<<

Link til LaserJet   >>>>HER<<<<

Link til kommentar
Del på andre sites

Symbolerne er kopieret fra LK, resten er lavet i Word.

Word fil vedhæftet. Ikoner på fuga.docx

Jeg printer først på et blankt papir - derefter fjerner jeg alle rammerne - taper et ark på det første papir, så ved man hvor den printer, lægger papiret i printeren igen og printer.

Løsningen er brugbar, men kan på ingen måde måle sig med de tangenter LK leverer.

God fornøjelse

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok