Hop til indhold
  • 0

Alarm Tastatur Blinker - Alle Enheder Tomme


KristofferM
 Share

Spørgsmål

Hej og glædelig jul.

 

Jeg vil benytte julefreden til endelig at få kodet alarmen i huset.

 

I forbindelse med ændring af administratorkoden ( jf. brugervejledningen ) er jeg stødt på følgende problem. Alarmtastaturet bliker, ( grøn/rød samtidigt ) Ud fra brugervejledningen kan jeg se at dette betyder at " Alle enheder tomme ", men hvad betyder dette?

 

Jeg bruger FB 6.2.01.g Tyverialarm med 10 stk pir. og har forbundet hhv:

Indgang 1  til blå

Indgang 2 til violet

Indgang 3 til grå

Status til hvid

 

Sabotagekreds ( Grøn ) er ikke tilkoblet input modulet.

 

Det er pt. ikke kodet andet da jeg vil ændre koden som det første.

 

 

Håber at I kan hjælpe.

post-5265-0-05528200-1419628218_thumb.jp

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

I forbindelse med ændring af administratorkoden ( jf. brugervejledningen ) er jeg stødt på følgende problem. Alarmtastaturet bliker, ( grøn/rød samtidigt ) Ud fra brugervejledningen kan jeg se at dette betyder at " Alle enheder tomme ", men hvad betyder dette?

 

Det er såmænd ikke et problem. Det betyder, at der ikke er oprettet nogle koder i tastaturet endnu - altså et helt nyt tastatur.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tak for svaret.

 

Så langt så godt, men når jeg trykker "99999" som administratorkode reagerer tastaturet overhovedet ikke, det blinker lystigt videre. ( Rød/Grøn )

 

Så jeg tænker at enten er tastaturet defekt eller også har ændret administratorkoden da vi flyttede ind i huset for 5 år siden.

 

Har I nogen bud?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Den tråd har jeg desværre også læst, deres løsning er at sende tastaturet til LK og få det "nulstillet".

 

Det jeg gerne ville vide er:

Kan tastaturet blinke med " alle enheder tomme " hvis administratorkoden er ændret.

 

Såfremt dette er tilfældet har jeg sikkert glemt at jeg allerede har ændret administratorkoden og derfor ikke kan komme i kontakt med tastaturet.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det jeg gerne ville vide er:

Kan tastaturet blinke med " alle enheder tomme " hvis administratorkoden er ændret.

 

Såfremt dette er tilfældet har jeg sikkert glemt at jeg allerede har ændret administratorkoden og derfor ikke kan komme i kontakt med tastaturet.

 

Jeg mener bestemt, at dioderne stopper med at blinke, så snart man ændrer administratorkoden eller opretter en brugerkode.

Hvordan gør du helt nøjagtigt, når du forsøger at ændre den administratorkode?

Det skal foregå i et forholdsvis rask tempo uden ret meget pause mellem tryk. Prøv at taste 99999 0 XXXXX XXXXX  helt uden at holde pause mellem indtastning. (XXXXX skal selvfølgelig være din nye administratorkode - HUSK at skrive den ned!)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok