Hop til indhold
  • 0

Udv Lys Styr Af Pir Med Dæmp På 2 Niveauer


Jacob Damgaard
 Share

Spørgsmål

Hej Ihc gutter

 

Jeg sidder og prøvet at på programmere mit udv lys som jeg gerne vil have det til at virke, men må nok sig jeg er komme til kort :) kan ikke huske det mere desvære.

 

Opsætning

 

Fra klokken 17:00 til 21:00 om aften og igen fra kl 5:00 til 8:00 om morgen, og skumringrelæ er aktiv, skal udv lys være tændt på ca 20% lys nivea, bliver pir sensor aktiv skal lyset op på 100% nivea med en rammetid "x" og efter ca 2 minutter skal lyset vente tilbage til de 20%.

 

Det er en universal wireless lysæmper jeg bruger. 

 

Jeg kan slet ikke lige finde frem til en løsning, håber i kan hjælpe evt med et eksempel.

 

Mvh

Jacob 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Ved ikke om du har fået løst dit problem. Da 1.2.06d er udgået har jeg lavet en lille FB som løser opgaven.

 

Lyset tænder på lavt niveau når både ur og skumring er On
Lyset tænder på højt niveau når skumring er On, samt PIR eller tryk går On, hvis Ur er On retunerers til lavt niveau efter timertid, ellers slukkes.
Hvis ur eller skum går Off mens PIR eller tryk har øget til Højt niveau, forbliver lyset tændt til udløb af timertid.

 

:) Henning

 

udv. lys med pir og skum.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hvis du arbejder meget med at lægge nyt op, kan det være en god ide først at lægge et tomt projekt op. Dermed bliver controleren slettet og du slipper for problelemer med gammel kode.

 

Det går også væsenligt hurtiger at lægge det nye op.

 

Udlempen er, at alle kørsels værdier også er væk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok