Hop til indhold

Adgang Næstet For Brugeren.


Recommended Posts

Efter at min kontroller idag blev genstartet, så kan jeg nu ikke logge på den.

 

Får beskeden Adgang næstet for brugeren admin. (Har også forsøgt med andre brugere der var oprettet men samme fejl)!

 

Jeg ved at det er rigtigt password, da jeg har ipads hængene i hele huset, der kørte på controlleren.. De giver pludseligt samme fejl..

 

Jeg kørte seneste firmware (ikke den nye beta), så det er sikkert en fejl i denne.. SUK!

 

Er der nogen der har et fif? 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 years later...

Hej

Så er jeg på jagt efter en løsning på samme problem her i 2016, Jeg kan kun tilgå Administration via USB, og konto Admin, jeg kan ikke tilføje en bruger, ej heller se en oversigt.

Så noget er galt, Jeg har opgraderet til seneste software 2,7,348 og firmware 2,7,220

Jeg har sågar downgradet Java til 8.0_66 og 8.0_65 for at sikre at det ikke var den der lavede numre.

Jeg har også forsøgt med downngrade til firmware 2,7,199, overskrevet programering med defaut programering fra software, men jeg har ikke kunne få kontakt med brugerdelen i administrator

Jeg har prøvet at kører reset_users_access_control.fwf (firmware 3.0.0) men får meldingen:

Kunne ikke opgradere med ny firmware-fil
Dette er en IHC Controller Hardware version 6.1 den understøtter firmware op til version 2.7.2xx
Denne software kan derfor ikke anvendes.

Ved andvendelse af firmware version 2,7,2xx skal IHC Visual Software 2,7,3xx anvendes.
Ved spørgsmål kontakt venligt Tekninsk Support.

Nogen der kan hjælpe

Link til kommentar
Del på andre sites

Prøv at checke adgangs kontrollen når du er på administrator viewet via USB. LK's sikkerheds model er fra det forrige århundrede, så alt trafik, som ikke kommer fra samme subnet som det controlleren sidder på, kommer fra internettet jvf. LK. Fra internettet er det meget begrænset hvad du har lov til pr. default og nogle ting kan du slet ikke få lov til. Det er altsammen tydeligt når du kigger på adgangs kontrollen i admin. viewet.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Westergaard skrev:

Jeg har prøvet at kører reset_users_access_control.fwf (firmware 3.0.0) men får meldingen:

Kunne ikke opgradere med ny firmware-fil
Dette er en IHC Controller Hardware version 6.1 den understøtter firmware op til version 2.7.2xx
Denne software kan derfor ikke anvendes.

Ved andvendelse af firmware version 2,7,2xx skal IHC Visual Software 2,7,3xx anvendes.
Ved spørgsmål kontakt venligt Tekninsk Support.

Nogen der kan hjælpe

Prøv med vedhæftede firmwareloader istedet for, og så den reset_users_access_control firmware.

FirmwareLoader.exe

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year later...
  • 2 months later...

Jeg har pt samme problem på min HW 6.1 controller. 

Jeg får tilgang via USB til LK "forsiden" med administrator, serviceview etc.

Når jeg forsøger at logge på via USB og brugernavn "admin", ja så siger den "usb login mislykkedes".

Jeg har forsøgt følgende:

- uploaded "reset_user_access" FW med FW loader Ver. 1.3.3 samt prøvet med FW loader Ver 1.3.6

- uploaded "factory_reset" FW herefter opgraderet FW til 2.7.199 og igen uploaded min backup af mit projekt.

- Jeg har forsøgt både at bruge min "almindelige" Java installation i windows 10 (Java 8 update 191) med både TLS slået fra alle sammen (1.0 - 1.1 & 1.2)  og de forskellige kombinationer, samt LK's "JavaStarter 1.0.3" .

 

Lige lidt hjælper mine forsøg. Så udover at forsøge at låne mig frem til en pc fra det forrige årtusind, så er jeg pt spejlblank....:wacko:

 

Er der nogle kloge hoveder her, der kan give mig en livline til hvordan jeg skal få liv i min tilgang til controlleren igen (udover at kunne uploade FW og projekter via USB).

 

Forhåbningsfulde hilsner 

Kristian

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg søgte lidt i forumet på login mislykkes, og der er flere tråde som henviser til TLS 1.0 skal være enablet og TLS 1.1 samt 1.2 disablet.

Alternativt kan du opgrader til firmware 2.8.4 med firmware uploader 1.3.3. Side gevinsten for mig var en hurtigere og mere stabil controller. Bemærk dog at firmware 2.8.4 kun er supporteret på HW 6.2, men eftersom der slet ikke er support på HW 6.1 længere er det lidt ligegyldigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok