Hop til indhold

2 Controllere Og Led-Dæmpning


LTJ
 Share

Recommended Posts

Jeg er i gang med en større renovering af et hus fra 1930.

 

Jeg har forelsket mig i IHC, og har besluttet at være så meget inde over elektrikerens arbejde som muligt, for at sikre at jeg får præcis det jeg ønsker.

 

 

 

Vi ender på omkring 250kvm, hvortil der bliver lavet alarm og det løber hurtigt op med ind/out-put.

 

 

Som jeg tæller det sammen nu, så løber det op i størrelsesordnen to controllere, for at få teknikken til at fungere.

 

Hvordan får jeg bedst disse to til at snakke sammen? 

 

Jeg kan via manualen læse mig til at der kan forbindes via ind/udgangene, men dette optager adresser, og begrænser antallet af funktioner/adresser.

 

 

Er Visility Dashboard (meget dyrt) eneste udvej for at undgå dette, eller findes der andre LAN-baserede løsninger for at imødegå dette?

 

 

Alternativt skulle man fjerne nogle 4-slutte og erstatte med wireless dæmpere (multifunktionsdæmpere). Findes der multifunktionsdæmpere, som kan dæmpe LED-spots?

 

Jeg havde i første omgang regnet med nogle servodandæmpere, men her har jeg ladet mig fortælle, at disse ikke kan dæmpe procentvist, og ikke fungerer med scenarier. Er det noget I kender noget til, og har nogle anbefalinger herom?

 

 

Håber virkelig I kan hjælpe

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok